خبرگزاری کار ایران

حکمتی‌پور عنوان کرد:

راه‌اندازی خط ارتباط مستقیم پیامکی طرح مشکلات در اداره کار مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۴۴۸

مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از راه اندازی خط ارتباط مستقیم پیامکی برای طرح مشکلات، انتقادات و پیشنهادات ارباب رجوع در این اداره کل خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمود حکمتی‌پور در مطالبی عنوان کرد: در سیستم اداری کشور رضایت‌مندی مردم از خدمات دستگاه‌های دولتی یکی از شاخص‌های اصلی سنجش کارآمدی و رشد و توسعه سیستم تلقی می‌شود و مؤلفه‌هایی از قبیل سرعت، دقت و صحت در انجام کارهای مراجعان و کیفیت خدمات‌دهی، چگونگی رفتار و  برخورد با خدمت گیرندگان و هزینه انجام خدمات، شفافیت و اطلاع‌رسانی مناسب، قبول انتقادات و پیشنهادات و... عواملی هستند که ضمن جلب رضایت مردم موجبات افزایش اعتماد عمومی جامعه که بزرگترین سرمایه و تکیه‌گاه نظام اداری هستند را نیز فراهم می‌کند.

وی افزود: طرح تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی نیازمند فرهنگ‌سازی عمیق و مستمر است که می‌توان از مهم‌ترین شاخص‌های رضایتمندی افراد به جلو گیری از سرگردانی مراجعان و سرعت و کیفیت در ارائه خدمات‌ اشاره کرد.

حکمتی‌پور گفت: در راستای تکریم مراجعان و دریافت سریع مشکلات، انتقادات و پیشنهادات به نحوه اطلاع‌رسانی و راهنمایی شفاف خدمات، چگونگی نحوه برخورد کارکنان، درخواست خلاف مقررات، عدم پاسخگویی از سوی کارشناسان، اخذ هزینه بابت خدمات از متقاضی و طرح نظرات و پیشنهادات مراجعان به ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی در سطح استان این خط ارتباطی مستقیم به صورت پیامکی راه اندازی شده است.

وی گفت: با راه‌اندازی این خط ارتباطی شاهد تسهیل هر چه بیشترخدمات به ارباب رجوع در سطح ادارات استان خواهیم بود.

حکمتی پور افزود: مراجعان می‌توانند با ارسال نظرات و مشکلات خود به صورت پیامکی به شماره  " 09024261465" موانع و مشکلات خود را مطرح کنند. این اقدام با رویکرد افزایش رضایتمندی ارباب رجوع تدوین و اجرایی گردیده است.

وی در پایان ضمن شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های عمومی و اختصاصی مرتبط با ارباب رجوع در این اداره کل به روزرسانی تمام خدمات قابل ارائه به مردم در سایت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی را از جمله ضرورت‌های اجرای طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع دانست و گفت: تدوین، آموزش و عملیاتی کردن منشور اخلاقی کارکنان، حقوق شهروندی، سامانه‌های الکترونیکی، سلامت اداری، تخصیص فضای اداری مناسب، امکانات و تسهیلات لازم برای آسایش و تکریم ارباب رجوع در مراحل مختلف فرآیند ارائه خدمات، نظر سنجی الکترونیکی، از دیگر مصادیق مهم اجرای طرح تکریم در این اداره کل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز