خبرگزاری کار ایران

انتظارات از رئیس جدید فدراسیون بالاست؛

شوکتی: مسئولان نصف حمایت از فوتبال را به کاراته اختصاص دهند/ کاراته ایران در المپیک توکیو می‌درخشد

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۲۸۴

کارشناس ورزش‌های رزمی ایران گفت: مقایسه فوتبال با سایر رشته‌ها کار درستی نیست اما در بعد حمایتی امیدوارم مسئولان نگاه یکسانی به همه ورزش ها داشته باشند.

به گزارش ایلنا، "عباس شوکتی" ضمن بیان این مطلب افزود: بنده هم موافق مقایسه فوتبال با سایر رشته‌های ورزشی نیستم، اما معتقدم از جنبه حمایتی، حداقل نصف حمایت‌هایی که از فوتبال می شود را به ورزش‌های دیگر از جمله کاراته اختصاص دهند.

وی افزود: فوتبال ما 44 است که موفق به حضور در فینال جام ملت‌های آسیا نشده، اما کاراته ایران سه سال متوالی قهرمان کومیته تیمی جهان شده و این اوج کار کاراته کاها و مربیان کشورمان را می رساند که باید از سوی مسئولان بیش از پیش مورد توجه و دلگرمی قرار بگیرند.

مربی کاراته ایران ادامه داد: یک سال و چند ماه دیگر المپیک 2020 توکیو برگزار خواهد شد که اولین حضور کاراته در این رقابت هاست. بنده بسیار امیدوار و حتی مطمئنم کاراته ایران در مسابقات المپیک توکیو خواهد درخشید.

شوکتی در پایان در مورد انتخابات فدراسیون کاراته که اواخر اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد، اظهار داشت: کاندیداهای خوبی در این انتخابات حضور دارند که امیدوارم صاحبان رای به مدیری شایسته رای بدهند. رئیس جدید فدراسیون با توجه به رویدادهای مهم پیش رو به ویژه المپیک توکیو، باید تمام هم و غم خود را معطوف به موفقیت کاراته کند. چرا که انتظارات از کاراته، قهرمانانش و شخص رئیس فدراسیون بالاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز