خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تصویب شد؛

تهاتر 8500 میلیارد ریال طلب شهرداری مشهد با دولت

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۷۰۶

اعضای شورای شهر مشهد در جلسه امروزبا بررسی لایحه شهرداری مشهد مبنی بر تهاتر طلب 8500 میلیارد ریالی شهرداری مشهد از دولت با بدهی شهرداری به بانک‌ سپه موافقت کردند.

به گزارش ایلنا از مشهد ؛ در جلسه امروز شورای شهر، به شهرداری مشهد اجازه داده شد مبلغ شش هزار و 627 میلیارد ریال امتیاز پروانه شناور را با 15 درصد تخفیف به نرخ سال 1395 به قیمت هشت هزار و500 میلیارد ریال از بانک سپه بازخرید و مبلغ بدهی ایجاد شده را با بانک تهاتر کند.

همچنین معاون اقتصادی شهردار مشهد در خصوص این لایحه دو فوریتی گفت: تا سی‌ام بهمن ماه باید میزان طلب شهرداری از دولت را به وزارت اقتصاد ارسال کنیم تا اقدامات لازم برای تهاتر انجام شود.

رضا خواجه نائینی افزود: طبق این لایحه و در راستای اجرای تبصره پنج قانون بودجه سال 1397 کل کشور، دولت مجاز است بدهی قطعی به اشخاص حقیقی و حقوقی و نهادهای عمومی غیردولتی که تا پایان سال 95 ایجاد شده را با پرداخت و تسویه بدهی اشخاص و نهادهای مربوطه به بانکها و موسسات اعتباری تسویه کند و در همین راستا این لایحه برای تهاتر و تسویه هشت هزار و 500 میلیارد ریال طلب شهرداری مشهد از دولت از طریق تسویه بدهی شهرداری با بانک سپه تنظیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز