خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشن بیست سالگی مرکز لقاح مصنوعی در همدان / مراجعه سالانه 30 هزار زن به این مرکز

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۶۸۰

جشن بیست سالگی مرکز ivf بیمارستان فاطمیه همدان در حالی برگزار شد که هم‌اکنون این استان به یکی از قطب‌های درمان ناباروری غرب کشور تبدیل شده است.

جشن بیست سالگی مرکز ivf  بیمارستان فاطمیه همدان در حالی برگزار شد که هم‌اکنون این استان به یکی از قطب‌های درمان ناباروری غرب کشور تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از همدان؛ شهره علی‌محمدی رئیس بیمارستان فاطمیه در جشن بیست سالگی مرکز ivf  این بیمارستان گفت: زمانی که این مرکز تاسیس شد در کشور تعداد مراکز ivf به انگشتان یک دست هم نمی‌رسید، اما خوشبختانه نه تنها این نوع مراکز افزایش یافته که  مرکز  همدان را می‎‌توان هم‌سطح دیگر مراکز کشور دانست.

وی افزود: به طور متوسط سالیانه 30 هزار نفر به این مرکز مراجعه می‌کنند که یکی از کارهای این مرکز، درمان ناباروری بوده است.

مرضیه فریمانی رئیس بخش ivf  بیمارستان فاطمیه نیز در این مراسم گفت : هنوز ناباروری یک تابو است و افرادی که این  مشکل را دارند از ابراز آن خودداری می‌کنند.  

مهناز یاونگی رئیس مرکز تحقیقات  ناباروری نیز در این نشست با بیان اینکه این مرکز با تمام توان علمی و تجربیات خود به فعالیت‎‌های خود ادامه می‌دهد و در کشور جز یکی از سرآمدان است، یادآور شد:  ایلام،  زنجان،  قزوین و  البرز  از استان‌هایی هستند که به این مرکز مراجعه می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز