خبرگزاری کار ایران

دادستان آبیک به ایلنا خبر داد؛

کشف جسد در محل دپوی ضایعات آبیک/ تشکیل پرونده قتل در شعبه بازپرسی دادسرا

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۶۵۲

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از کشف جسد مرد 35 ساله در محل دپوی ضایعات شهرک فردوس شهر آبیک خبر داد.

سعید احمدزاده در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: ساعت 10 شب گذشته، چند نفر در محل دپوی ضایعات شهرک فردوس شهر آبیک مشاهده کردند دو نفر در حال مشاجره‌اند

وی افزود: حدود ساعت دو بامداد امروز، رهگذری در محل دپوی ضایعات، فردی را مشاهده می‌کند که با حالت خون‌آلود به روی زمین افتاده است که بلافاصله  به اورژانس اطلاع می‌دهد و سپس پلیس در جریان موضوع قرار می گیرد و پلیس متوجه می‌شود که فرد به قتل رسیده و فوت کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: پس از بررسی موضوع از سوی پلیس آگاهی و بنابر اعلام یک شاهد، سه نفر به عنوان مظنون قتل مرد 35 ساله معرفی می‌شوند که یک نفر از مظنونان یک جسم تیز در دستش بوده و با مقتول در حال مشاجره بوده است.

احمدزاده اضافه کرد: ظاهرا بین مظنون و مقتول اختلاف مالی وجود داشته و مقتول حین درگیری به افراد حاضر اعلام می‌کند مشکل را خودم حل می‌کنم و نیازی به ماندن آنها نیست. البته یک سری سوابق، اختلافات و شکایت‌هایی هم در خصوص مظنون و مقتول در دستگاه قضایی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: جنازه مقتول به پزشکی قانونی منتقل شده و اینکه با ضربات پتک و چاقو به قتل رسیده و تقدم و تاخر ضربات چه بوده و ضربه مهلکی که منجر به قتل شده، چه بوده نیاز به بررسی دارد که باید پاسخ دقیق از سوی پزشکی قانونی اعلام شود.

این مسئول قضایی تصریح کرد: پرونده قتل مرد 35 ساله در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی  و انقلاب شهرستان آبیک در حال رسیدگی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز