خبرگزاری کار ایران

پاسخ آموزش و پرورش خوزستان درباره دانش آموز عشایری

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۵۹۵

در پی مصدومیت دانش آموز عشایری در استان خوزستان بر اثر انفجار مین روابط عمومی آموزش و پرورش عشایر پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پی این حادثه روابط عمومی آموزش و پرورش عشایر توضیحاتی داده است.

در این جوابیه آمده است:

خانواده دانش آموز سعید نیازی که بر اثر انفجار مین مورد آسیب قرار گرفته در حال کوچ به منطقه ییلاقی همدان بودند و این دانش آموز به صورت میهمان در آموزش و پرورش خوزستان مشغول به تحصیل بود.

این خانواده هنگام عزیمت به محل ییلاقی با یک منطقه مین‌گذاری شده رو به رو شده و مسئولان منطقه را از وجود این منطقه مطلع می‌کنند و مسئولان ذیربط نیز منطقه را از وجود مین پاکسازی می‌کند اما فرزند خانواده در فاصله بسیار دورتری از این محل  ضمن دیدن یک شی مشکوک با آن شروع به بازی می‌کند که منجر به انفجار آن می‌شود.

متاسفانه در پی انفجار مین دست این دانش آموز از ناحیه مچ قطع ، یکی از چشم‌های وی تخلیه و به چشم دیگرش نیز آسیب وارد شده است.

دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر پیشین بهداشت و درمان نیز پس از اطلاع از موضوع با مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان در خصوص مشکل این دانش آموز  صحبت کرد تا پس از هماهنگی‌‌های لازم دانش آموز آسیب دیده  به صورت رایگان تحت درمان قرار گیرد.

این دانش آموز شب گذشته با حضور و بدرقه مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش کشور، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، مدیرآموزش و پرورش عشایر خوزستان و رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان خوزستان و سایر مسئولان آموزش و پرورش به تهران اعزام شد و در فرودگاه تهران از طریق آمبولانس به بیمارستان و مرکز تخصصی چشم پزشکی نور اعزام شد.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز