خبرگزاری کار ایران

فرماندار بافق:

بسته‌بندی و بازاریابی ضعف واحدهای مرغ تخم گذار است

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۱۳۲

فرماندار بافق با بیان اینکه مشکلات واحد های پرورش مرغ بومی تخم گذار شهرستان پیگیری می شود گفت: بسته بندی و بازاریابی ضعف واحدهای مرغ تخم گذار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد زاده رحمانی با اشاره به مشکلاتی که واحدهای پرورش مرغ تخم گذار در سطح شهرستان دارند اظهار داشت: در چند سال گذشته سه مزرعه پرورش مرغ‌های بومی تخم گذار در بافق احداث و راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی در این زمینه قابل پیگیری و رفع است افزود: دو مشکل اساسی این واحد‌ها بسته‌بندی محصولات و بازاریابی فروش تولیدات است.

فرماندار بافق با اشاره به پیگیری جهت رفع این مشکلات اضافه کرد: از طریق اداره کل دامپزشکی و جهاد کشاورزی استان پیگیری می شود تا این واحد ها به استانداردها و شاخص های نظام دامپروری وپرورش طیور نزدیک شوند.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال و حفظ مشاغل موجود عنوان کرد: شایسته است تا در روند پاسخ به استعلامات و صدور مجوزهای لازم تسهیلگری شده و در روند کار تسریع ایجاد شود تا در فروش و ارسال محصولات به خارج شهرستان هم مشکلی نداشته باشند.

فرماندار بافق با بیان اینکه مزرعه پرورش مرغ بومی تخم‌گذار در تامین مواد غذایی مردم نقش موثری دارد اظهار داشت: این واحد تولیدی با ظرفیت 12 هزار قطعه هم اکنون با نیمی از ظرفیت خود فعالیت دارد که لازم است در آینده با حمایت های مسئولان با تمام ظرفیت فعالیت داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز