خبرگزاری کار ایران

جهانگیر شاهمرادی:

جایگاه اصناف تغییرات چشمگیری پیدا کرده است

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۱۲۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با عنوان اینکه جایگاه اصناف در استان تغییرات چشمگیری پیدا کرده است، گفت: اصناف نقش کلیدی در تحول اقتصادی کشور بر عهده دارند چرا که تولید بدون عرضه و بدون خدمات، محکوم به فناست.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی امروز در چهاردهمین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی مرکز استان البرز که در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز برگزار شد، گفت: اصناف از توانمندی ها و ظرفیت های بسیار خوبی نسبت به سایر حوزه ها برخوردارند به همین دلیل اصناف نقشی کلیدی در تحول اقتصادی کشور بر عهده دارند چرا که تولید بدون عرضه و بدون خدمات، محکوم به فناست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز درباره دیگر مزیت های شاخص اصناف افزود: در دیگر بخش ها، ایجاد شغل هزینه های بالایی را طلب می‌کند این در حالی ست که اصناف با بودجه‌ای به مراتب کمتر از سایر بخش ها قادر به ایجاد شغل هستند.

شاهمرادی ضمن تاکید بر عنصر مهم تعامل مردم با اصناف تصریح کرد: اصناف بیش از هر بخش دیگر اقتصادی با مردم در ارتباط بوده و این امر تنها یک مراوده اقتصادی نیست بلکه جنبه های معنوی و انسانی آن نیز برجسته است.

رئیس کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی مرکز استان البرز در خاتمه تاکید کرد: بحمدالله جایگاه اصناف در استان تغییرات چشمگیری پیدا کرده است و هم اینک در بسیاری از امورات تصمیم ساز برای اصناف، نمایندگان اصناف نیز حضور دارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز