خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

سیاست دولت برخورد قهری با اصناف نیست

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۱۰۹

استاندار البرز با عنوان اینکه اقتصاد کشور متاثر از جمعیت فعال جامعه در عرصه اشتغال است، گفت: فعالان اصناف، افرادی صبور، کم توقع و عادل هستند لذا باید در کنار نظارت به آنها اعتماد کنیم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در جلسه تخصصی کارگروه اشتغال استان که صبح یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با بیان اینکه آینه تمام نمای اقتصاد کشور متاثر از جمعیت فعال جامعه در عرصه اشتغال است، گفت: اکنون فرصت شعار و نظریه پردازی نیست، بلکه باید بر اساس راهبردهای تعیین شده وارد اقدامات عملیاتی شویم.

وی افزود: گفتمان اتحاد و انسجام مردم و مسئولان برای حل مشکلات و ارتقا معیشت و آرامش در استان تعمیم یافته و هویدا است.

استاندار البرز اضافه کرد: در مباحث اقتصادی بسیار منسجم و با برنامه ورود کرده ایم ولی در این میان از بخش سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان نیز غافل نیستم و در این زمینه نیز طرح، برنامه و جلسات بسیاری وجود دارد.

وی عنوان کرد: دولت حامی تولیدکنندگان است، انتظار می‌رود بازپس‌گیری استاندارد از ۴۲ واحد تولیدی تهران مورد بازنگری قرار گیرد، تولیدکنندگان در شرایط کنونی به فرصت نیاز دارند.

وی افزود: یکی از معضلات بیکاری در جامعه، بروز و ظهور آسیب های اجتماعی است از این رو با اشراف دقیق به این امر با جدیت به دنبال ایجاد و ثبات فرصت های شغلی هستیم.

وی با اشاره به اینکه عملکرد بانک ها در ارائه تسهیلات، نمود عینی در جامعه داشته باشد، افزود: فضای آرام، امن و منسجم البرز، بستر مطلوبی برای رشد و توسعه همه جانبه است.

استاندار البرز با بیان اینکه فعالان اصناف، افرادی صبور، کم توقع و عادل هستند، باید در کنار نظارت به آنها اعتماد کنیم، عنوان کرد: سیاست دولت برخورد قهری با اصناف نیست بلکه آنها در عرصه های مختلف حامی و همراه مردم هستند و در سایه نظارت های جدی دستگاه های مربوطه، فعالیت موثری دارند.

وی گفت: چشم ما به راه و فعالیت بخش خصوصی است از این رو حمایت های لازم را از آنها داریم.

شهبازی افزود: با محوریت بخش خصوصی، هدفمند و برنامه محور به سوی عمران، آبادانی و پیشرفت البرز حرکت می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز