خبرگزاری کار ایران

با انتقال پیکر شهدای پاسدار صورت گرفت؛

خاکسپاری ۲۲ شهید حادثه تروریستی زاهدان فردا در شهرستان‌های اصفهان

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۸۱۳

پیکر مطهر ۲۲ شهید مدافع حریم امنیت لشگر ۱۴ امام حسین(ع) برای خاکسپاری به زادگاه‌شان در شهر‌های مختلف استان اصفهان منتقل شد.

به گزارش ایلنا، پس از تشییع و خاکسپاری پیکر پنج شهید مرزبان میهن اسلامی در اصفهان، پیکر مطهر دیگر  شهدای حادثه تروریستی زاهدان برای خاکسپاری به زادگاه‌شان در شهرهای کاشان، آران و بیدگل، فلاورجان، چادگان، سمیرم، فولادشهر، نجف آباد، درچه، شاهین شهر، تیران، سمیرم، خوروبیابانک منتقل شد.

فردا پیکر مطهر این شهدای مرزبان میهن اسلامی از جمله ابراهیم صیادی متولد1361، ابوالفضل موسوی متولد1361 و سیدثارالله موسوی متولد 1362 در گلزار شهدای شهر کاشان، میثم عبدالله زاده متولد 1358 در آران وبیدگل، یونس امیری متولد1364 در فولادشهر شهرستان لنجان، داوود میرزایی متولد1369 در شهرستان چادگان، مهدی نوروزی و محمد صابری متولد1367 در شهرستان سمیرم به خاک سپرده می شوند.

 همچنین فردا پیکر دیگر شهدای مدافع حریم امنیت کشور شامل محمد تقی مهرابی متولد1351 ومحسن صفری متولد1360در زادگاهش شهرستان فلاورجان، روح الله بابایی از اهالی میمه و حیدر براتی متولد1355 در شهرستان نجف آباد، ابراهیم براتی متولد 1353، حسنعلی ترکیان متولد1352 و یحیی براتی متولد1345 هر سه شهید در شهر درچه، علی خادمی در  شاهین شهر، سعید سلیمی متولد1351 در شهر تیران، علی اکبر قبادپناه متولد1352 در شهرضا، حسین قدیری متولد1366 در روستای کفران شرق اصفهان، عباس کوهی متولد1368 در شهرستان خور و بیابانک وعبدالرضا بروجی متولد1355 به خاک سپرده می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز