خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:

بارش برف و باران در 18 استان کشور/ احتمال سیلاب و آب‌گرفتگی در 4 استان

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۲۲۱

سازمان هواشناسی نسبت به رعد و برق، وزش باد شدید موقت، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در برخی استان‌های کشور هشدار داد.

به گزارش ایلنا، در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: طی امروز بارش برف و باران و وزش باد شدید موقتی در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، همدان، ارتفاعات و نقاط سردسیر استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، گیلان، مازندران، تهران، البرز و قزوین پیش‌بینی می‌شود .
 
در ادامه این اخطاریه اشاره شده است که در جاده‌های کوهستانی این استان‌ها لغزندگی، کولاک برف و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود، همچنین در برخی نقاط استان‌های ایلام، بوشهر، فارس و خوزستان بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها دور از انتظار نیست.
 
بر اساس این اخطاریه روز شنبه بارش‌باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی، آبگرفتگی معابرعمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و در برخی نقاط استان‌های فارس، خراسان جنوبی، کرمان و شرق یزد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین احتمال بارش برف و وزش باد شدید موقتی در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، اردبیل و نقاط کوهستانی و سردسیر استان‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سمنان، تهران، البرز، قزوین، گیلان، مازندران، گلستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و ارتفاعات کرمان وجود دارد.
 
در پایان اخطاریه تاکید شده است که در جاده‌های کوهستانی این مناطق کولاک برف، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود که ارگان‌ها و سازمان‌های مسئول جهت جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز