خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت شورای‌شهر مشهد در پی حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۰۸۸

شورای‌شهر مشهد در پی حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، متن پیام اعضای شورای اسلامی شهر مشهد آمده است:

إنّا للّه و إنّا إلیه راجعون 

میهن عزیزمان باری دیگر رخت عزا بر تن نمود و تیر شوم تروریسم پیکر دردآشنای خاک مقدس‌مان را هدف گرفت. آنان که سال‌هاست به اهداف خود در به مضیقه قرار دادن این خاک و ساکنانش از هیچ کوشش پلیدی فروگذار نکرده‌اند، این بار انتقام شکست‌های مفتضحانه بین‌المللی خود را از سربازان رشید و پاسداران مرزهای میهن‌مان گرفتند.

اگرچه یقین داریم که پاسداران ایران و انقلاب اسلامی در اولین فرصت، با اراده‌ای راسخ و عزمی پولادین پاسخی محکم به این اقدامات رذیلانه خواهند داد و عموم مردم نیز بیش از پیش با ذات پلید و مزورانه توطئه‌گران بین‌المللی آشنا خواهند شد. 

شورای اسلامی شهر مشهدمقدس ضمن محکوم کردن این اقدام پست و شرارت‌بار و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار این حادثه تروریستی و مردم شریف و صبور استان سیستان و بلوچستان، باور دارد این‌گونه اقدامات نه تنها خدشه‌ای به عزم مسئولان و ارکان کشور در مسیر توسعه و بالندگی وارد نکرده بلکه مجموعه نظام را در مقابله با تروریسم و خشکاندن ریشه جهل به خون‌آلوده‌شان مصمم‌تر نمود. 

شورای اسلامی شهر مشهد 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز