خبرگزاری کار ایران

وحیدی خبرداد:

میدان میوه و تره بار کرج صاحب پارکینگ طبقاتی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۸۸۰

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از ساخت پارکینگ طبقاتی در بزرگترین میدان میوه و تره بار استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، منصور وحیدی اظهار کرد: زمین و مجوز ساخت پارکینگ طبقاتی توسط شهرداری انجام خواهد شد و ساخت پارکینگ با هیات امنای میدان مرکزی میوه و تره بار کرج خواهد بود.

وی، یکی از معضلات جدی میادین میوه و تره‌بار را کمبود پارکینگ عنوان کرد و گفت: به نظر می‌رسد ساخت پارکینگ طبقاتی بهترین روش برای ساماندهی وضعیت این میدان باشد.

عضو شورای شهر کرج،جایگاه میادین میوه و تره بار در کرج را مهم ارزیابی کرد و افزود: میادین میوه و تره بار رویکرد مهمی در تنظیم بازار محصولات کشاورزی دارند و تسهیل در بهره برداری شهروندان از این محصولات دارند.

وحیدی با تاکید بر لزوم فراهم آوردن زمینه های مطلوب در خصوص فراهم آوردن شرایط مطلوب در میادین و بازارهای روز میوه و تره بار  بیان کرد: بهبود وضعیت عرضه میوه و تره بار با رعایت مسائل بهداشت امری مهم است که مسئولان بر انجام آن تاکید دارند.

وی یادآور شد:ساماندهی میادین میوه و تره بار به ویژه میدان میوه و تره بار کرج  باید به صورت اصولی انجام گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر لزوم کیفیت مطلوب محصولاتی که در میادین و بازارهای میوه و تره بار عرضه می‌شوند، افزود: قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و رعایت حقوق شهروندی، سه اولویت‌ سازمان مدیریت میادین است که به صورت جدی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز