خبرگزاری کار ایران

امروز در مشهد انجام شد؛

اولین جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۹۸۱

اولین جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور در مشهد برگزار و اقدامات خلاف قانونی متهمان پرونده شرکت پردیسبان تشریح شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، در ابتدای دادگاه رئیس جلسه سید هادی منصوری ضمن اعلام رسمیت جلسه با قرائت مواد قانونی از تمامی حاضران خواست تا نظم و انضباط جلسه را رعایت نمایند.

سپس نماینده دادستان ضمن قرائت کیفرخواست به بیان اقدامات خلاف قانون متهمان در زمینه اخلال در نظام اقتصادی کشور پرداخت.

در ادامه اقدامات دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و سایر دستگاه‌های ذی ربط در زمینه پیشگیری از گسترش تخلفات این شرکت، توسط نماینده دادستان تشریح شد.

نماینده دادستان ضمن قرائت کیفرخواست به بیان اقدامات خلاف قانون متهمان در زمینه اخلال در نظام اقتصادی کشور پرداخت.

پس از توضیحات دادستان در زمینه نحوه پیگیری حقوق شکات و سیر اقدامات انجام شده توسط دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، غلامعلی صادقی خواستار رسیدگی دقیق توسط دادگاه محترم به اتهامات، بازگشت اموال شکات، جبران خسارت‌های مادی و معنوی وارد شده به شاکیان و مجازات قانونی متهمین شد.

نماینده شکات شرکت پردیسبان نیز در این جلسه گفت: متهمان به وعده‌های داده شده عمل نکردند و موجب وارد شدن خسارات غیر قابل جبران به تعداد زیادی از مردم شدند. به علت رفتار‌های خلاف قانون متهمان،  زندگی بسیاری از شکات دچار آسیب و از هم پاشیدگی شد و این خسارات قابل جبران نیست.

وی ادامه داد: ما متاسفانه به تبلیغات رسانه‌ها اعتماد و در شرکت پردیسبان سرمایه گذاری کردیم؛ اما همه چیز را از دست دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز