خبرگزاری کار ایران

در هرمزگان صورت گرفت؛

توقیف ۱۴ کشتی صید ترال در آب‌های بندر جاسک

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۸۲۱

فرمانده پایگاه امامت نیروی دریایی سپاه جاسک از توقیف ۱۴ فروند کشتی صیادی ترال در آب‌های بندر جاسک خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ تیمور پایداره فرمانده پایگاه امامت نیروی دریایی سپاه جاسک اظهار کرد: پایگاه امامت سپاه دریایی جاسک جهت حمایت از صید و صیادی در حوزه استحفاظی جاسک، طی دو مرحله نسبت به توقیف شناور‌هایی که با تور ترال اقدام کرد.
 
وی با بیان این که طی این عملیات ۱۴ شناور ترال ایرانی و خارجی توقیف شدند، گفت: از این تعداد ۵ کشتی خارجی و مابقی کشتی‌ها ایرانی هستند. این کشتی‌ها مجموعا ۵۳۲ تن از انواع آبزیان را صید کرده بودند که از این مقدار ۳۲۰ تن ماهیان خوراکی و تجاری هستند؛ لذا مقامات قضایی در این پرونده ورود کرده و مراحل رسیدگی به پرونده آغاز شده است.
 
همچنین رئیس دادگستری شهرستان جاسک گفت: سپاه شهرستان با توجه به وظیفه قانونی خود مبنی بر حفظ ذخایر دریا و آبزیان به توقیف کشتی‌های ترال ایرانی و خارجی مذکور مبادرت کرده است.
 
علی مدرس افزود: امروز به صورت میدانی از این کشتی‌ها، ادوات صید و ماهی‌های صید شده بازدید کردیم و پرونده در حال رسیدگی قضایی است.
 
 پنج روز قبل سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه دستور برخورد جدی با کشتی‌های صیادی صنعتی که در محدوده غیر مجاز اقدام به صید می‌کنند صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز