خبرگزاری کار ایران

حسن زاده به ایلنا خبر داد:

تمامی مدارس بویراحمد فردا تعطیل است/ تعطیلی بیش از ۵۰۰ مدرسه در شهرستان

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۷۰۰

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که فردا بیست سوم بهمن ماه تمامی مدارس این شهرستان بدلیل بارش شدید برف تعطیل خواهد بود.

علی حسن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: بارش رحمت‌الهی برف و باران از ساعات اولیه امروز در مناطق مختلف شهرستان بویراحمد شروع و هم اکنون ادامه دارد و به‌دلیل شدت این بارش‌ها و براساس تصمیمات شورای آموزش و پرورش، تمام مدارس شهرستان فردا بیست و سوم بهمن ماه در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه تمام مدارس شیفت صبح بویراحمد و در تمامی مقاطع تحصیلی فردا صبح تعطیل هستند، اظهارداشت: بیش از ۵۰۰ مدرسه این شهرستان به‌دلیل بارش‌های برف و باران فردا صبح تعطیل خواهند بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، تعداد دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف این شهرستان را بیش از ۶۰ هزار دانش‌آموز ذکر و خاطرنشان کرد: برای تعطیلی یا تعطیل نشدن مدارس شیفت عصر، فردا ساعت ۱۰ صبح تصمیم‌گیری خواهد شد.

حسن زاده افزود: البته بخش‌های مارگون و لوداب هم در این شهرستان احتمال تعطیلی مدارس آنها وجود دارد و مدیران آن نواحی نیز در این ارتباط اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

وی از والدین دانش‌آموزان شهرستان بویراحمد خواست اطلاعات لازم از باز بودن مدارس را کسب و سپس به مدارس مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز