خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب انجام شد؛

جشن انقلاب با حضور پرشور مردم / پرواز 40 کبوتر سفید بر فراز شهر کرج

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۶۱۵

مردم استان البرز همراه با سایر هموطنان خود در سراسر کشور، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خاطره 22 بهمن سال 57 را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهروندان شهرستان های کرج، فردیس، نظرآباد، طالقان، ساوجبلاغ و اشتهارد صبح امروز با حضور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

 راهپیمایی امسال پرشورتر از سال های گذشته در شهر کرج نیز برگزار شد و زن و مرد، پیر و جوان آمدند و با حضور همیشگی خود در راهپیمایی 22 بهمن، چهل سالگی انقلاب را گرامی داشتند.

شهروندان کرجی با خود پلاکارد و پرچم های رنگارنگ و متنوعی، حمل می کردند. آنها با سردادن شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، انزجار خود از استکبار و صهیونیسم را به نمایش گذاشتند. 

حضور جوانان و کودکان خردسال که دوشادوش خانواده های خود در این اجتماع حاضر شدند، بیشتر از سالهای گذشته دیده شد.

حضور مردم علیرغم فشارها و مشکلات اقتصادی در این جشن ملی، چشمگیر بود.  

حضور خانواده شهدا و جانبازان چشمگیر بود و در این میان، مادران و پدران شهدا با نمایش تصاویر فرزندان شهیدشان، یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند. 

نمایش دستاوردهای علمی، فرهنگی و هنری استان البرز در عرصههای مختلف از دیگر بخش های قابل توجه مراسم امروز بود که با استقبال گسترده مردم روبرو شد.

هنرمندان و فرهنگیان در رشته های مختلف با برپایی غرفه هایی در حاشیه خیابان های منتهی به میدان جمهوری کرج به اجرای برنامه های متنوع برای حاضرین پرداختند. 

حاضران در این مراسم با حمل پلاکاردهایی با محتوای ضد استکباری، خشم خود را در ارتباط با تحریم و فشارهای اقتصادی بر کشور اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز، استاندار البرز، سرپرست فرمانداری شهرستان کرج، نمایندگان مردم در مجلس و شورای شهر کرج، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و جمعی از مدیران استانی، همراه و همگام با مردم در این جشن بزرگ انقلاب شرکت کردند.

حضور مردم در ۲۲ بهمن امسال تماشایی است

عزیزاله شهبازی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حضور مردم در این مراسم تماشایی است، افزود: نکته جالب توجه در این راهپیمایی حضور پرشور جوانان و بانوان است.

استاندار البرز ادامه داد: این حضور با شکوه مبین این موضوع است که اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی همچنان جاری و ساری است و مردم به شعار و اهداف بزرگان در انقلاب ۵۷ پایدار و وفادار هستند.

شهبازی گفت: اساسی‌ترین شعار انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و اکنون با این حضور می بینیم که انقلاب اسلامی ایران بالنده تر از همیشه است.

وی افزود: سال گذشته در البرز نبودم ولی با پرس و جو و مشاهده تصاویر، متوجه شدم که حقیقتا امسال مردم، حضور پرشوری دارند و جشن بزرگ چهل سالگی انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

گفتنی است در پایان مراسم امسال، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب 40 پرنده سپید رها و در آسمان شهر کرج به پرواز درآمدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز