خبرگزاری کار ایران

در شهرستان ساوجبلاغ؛

ایجاد 536 فرصت اشتغال مستقیم با افتتاح 122 پروژه/ساوجبلاغ به شهرستان سبز تبدیل می شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۱۸۸

در آخرین سفر شهرستانی کاروان تدبیر و امید البرز به مناسب دهه مبارک فجر با حضور استاندار البرز و هیات همراه چند طرح عمرانی و اقتصادی در ساوجبلاغ به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر و در  آخرین مقصد کاروان تدبیر و امید، شهرستان ساوجبلاغ میزبان استاندار البرز و هیئت همراه شد.

در این شهرستان به مناسبت دهه فجر 122 پروژه با اعتباری حدود 4 هزار و 160 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که از این میزان 15 پروژه با اعتباری حدود 3 هزار و 980 میلیارد ریال مربوط به بخش خصوصی است.

همچنین 536 فرصت شغلی مستقیم با گشایش این طرح ها ایجاد می شود.

امروز پس از گلباران گلزار شهدا ولیان، افتتاح یک مدرسه در روستای و زمین چمن مصنوعی در روستای ولیان، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای قاسم آباد بزرگ، افتتاح سالن چند منظوره مدیریت بحران هشتگرد، افتتاح یک واحد تولیدی و آغاز گازرسانی به دو روستای سیبستان و وشکین،  در دستور برنامه ها قرار گرفت.

ساوجبلاغ سبز می شود

حسین تقی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان البرز، امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی دو روستای سیبستان و وشکین، گفت: گازرسانی به 87 روستای شهرستان ساوجبلاغ در دستور کار قرارگرفته که از این تعداد برای 73 روستا، گازرسانی انجام شده‌ است. 

وی افزود: با اجرای گازرسانی به 12 روستای دیگر، ساوجبلاغ به شهرستان سبز تبدیل خواهد شد. 

مدیرکل شرکت گازرسانی استان البرز تصریح کرد: 452 واحد صنعتی خرد و 157 واحد صنعتی عمده در این روستا مشمول گاز هستند. 

تقی‌نژاد گفت: این پروژه با 9 کیلومتر سرمایه‌گذاری و 120 انشعاب با اعتباری بالغ ‌بر یک و نیم میلیارد تومان از منابع داخلی شرکت گاز به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز