خبرگزاری کار ایران

لاریجانی مطرح کرد:

هپکو می‌تواند در حوزه ساخت و ساز کشور موثر باشد

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۵۱۰

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و گسترش فعالیت هپکو هم برای استان مرکزی و هم برای کشور مفید خواهد بود.

به گزارش ایلنا از اراک، دکتر علی لاریجانی پس از بازدید از شرکت تولید تجهیزات سنگین (هپکو) در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی استان مرکزی گفت: استان مرکزی از پتانسیل خوبی در حوزه صنعتی برخوردار است و خوشبختانه در بخش‌های مختلف از جمله پتروشیمی و پالایشگاه به پیشرفت‌های قابل قبولی رسیده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش‌های صنعتی استان مرکزی در توسعه اقتصادی‌کشور تاثیرگذار هستند، افزود: با توجه به بازدید از شرکت هپکو و توضیحات مدیران این شرکت، هپکو رویه و مسیر خوبی را پیش گرفته است؛ البته مشکلاتی دارند و ما امروز در جریان آنها قرار گرفتیم، اما خوشبختانه این شرکت محصولات خوبی تولید کرده و کاملا فعال است.

وی اظهار داشت: مدیران و مسئولان شرکت هپکو با علاقه در حال فعالیت و کار کردن بوده و قطعاً باید زمینه برای گسترش این شرکت فراهم شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرکت هپکو شرکتی است که می تواند در حوزه ساخت و ساز کشور موثر باشد و من قطعاً به بخش های مختلف توصیه خواهم کرد که محصولات مورد نیاز خود را از این شرکت تامین کنند تا هپکو فعالتر شود، از این رو این رویکرد موجب می شود که کار این شرکت گسترش یافته و این مسئله هم برای استان مرکزی و هم برای کشور مفید خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز