خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان خبر داد:

خواهرخواندگی اردکان با ایمولای ایتالیا به زودی

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۴۰۲

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان با اشاره به بررسی و پیگیری موضوع خواهرخواندگی شهر اردکان با ایمولای ایتالیا گفت: این خواهرخواندگی در آستانه نهایی شدن است و به زودی این دوشهر خواهر خوانده می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در صد و هفتمین جلسه، اعضای شورای اسلامی شهر میزبان نماینده وزارت امور خارجه در استان و همچنین معاون فرماندار و شهردار اردکان بودند و در این جلسه به آثار و مزیت‌های پیمان خواهرخواندگی شهرها با یکدیگر پرداخته شد.

رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه اردکان پتانسیل بالایی در ایجاد فضای بین المللی دارد اظهار داشت: از طریق خواهرخواندگی و تعاملات فرهنگی می توانیم، داشته های فرهنگی، ارزشی، دینی و بومی اردکان را به دنیا نشان داده و آنها را اشاعه دهیم.

محمدعلی مروتی ادامه داد: امیدواریم در آینده نزدیک پس از تائید موضوع خواهر خواندگی اردکان و ایمولای ایتالیا توسط وزارت کشور تفاهم نامه ای با شهر مذکور، در خصوص موضوعات فرهنگی، اقتصادی و بازرگانی بین دو شهر در دستور کار قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: خواهرخواندگی فرصت های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران داخلی ایجاد می کند و از ظرفیت های سرمایه گذاران خارجی بهره برداری می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان اظهار داشت: این امر سبب رشد و شکوفایی شهر، ایجاد فرصت های گردشگری، تعاملات فرهنگی و معرفی همه جانبه شهر در عرصه بین المللی است.

وی عنوان کرد: پیمان خواهرخواندگی با اهداف بشر دوستانه بین شهرها صورت می گیرد و در تغییر سطح فرهنگی دو شهر و تبادل فرهنگ‌ها نقش به سزایی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان افزود: شهر ایمولای ایتالیا خواستار ارتباط تجاری و بازرگانی با شهر اردکان بویژه در حوزه کاشی و سرامیک و همچنین محصولات کنجدی شده که با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و مکاتبات با فرمانداری این رخداد مهم انجام و در مراحل نهایی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز