خبرگزاری کار ایران

ذوالنور در جشنواره تجلیل از کارگران قم:

معتقدم اگر در دولت بنی صدر هم کار خوبی شده، باید گفت/ کوتاهی‌ها را در هر عرصه‌ای بپذیریم

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۹۶۵

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مدیران پاک دست هر سه قوه کشور بسیار بیشتر از افراد در مظان اتهام هستند، گفت: قطعا نماینده مجلسی که ۱۷میلیارد تومان هزینه تبلیغات انتخاباتی کرده، نیت خیر ندارد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری، در مراسم تجلیل از کارگران، کارفرمایان و تعاونگران استان قم که به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب  و در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: معتقدم حتی در دولت بنی صدر هم کار خوبی برای کشور شده، باید بگوییم و بدانیم که این خدمت به انقلاب و نظام است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جایگاه و منصب ماندنی نیست و بین افراد می چرخد بنابراین باید به مردم خدمت کنیم .

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: البته فراموش نکنیم بی عرضگی‌های خود را، پشت دیوارهای تحریم مخفی نکنیم و کوتاهی‌ها را در هر عرصه‌ای بپذیریم.

وی بیان کرد: هنوز مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد یک جاهایی هنر داشته ایم و تحریم ها را دور زدیم یک جاهایی هنر بزرگتری نشان دادیم و به خودکفایی رسیدیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که پزشکان ایرانی فرار مالیاتی دارند، گفت: پزشکان در سال باید ۷ هزار میلیارد تومان مالیات بدهند در حالی که ۱۳۰ میلیارد تومان مالیات می دهند.

وی اظهار کرد: همه باید مطیع قانون باشند، فرارهای مالیاتی لطمه زیادی به اقتصاد کشور زده است و در این باره دولت و مسئولان باید راهکاری بیندیشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز