خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کار در قم:

تا زمانی که اعتمادی به توان داخلی نداشته باشیم، به پیشرفت نمی‌رسیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۹۶۴

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که اعتماد به توان داخلی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است، گفت: اگر اعتمادی به توان داخلی نداریم، به پیشرفت عالی نخواهیم رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، ابراهیم صادقی‌فر ، سه‌شنبه در مراسم تجلیل از کارگران، کارفرمایان و تعاونگران استان قم که به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب و در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، گفت: زمانی که اعتمادی به توان داخلی نداریم، به پیشرفت عالی دست پیدا نمی‌کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه ۱۴ میلیون نیروی کار در کشور داریم، اظهار داشت: امروز بنگاه‌های اقتصادی تحت تأثیر آسیب‌های اجتماعی است و وظیفه ما کنترل آن است که می‌توان از طریق مسکن کارگری و سهام عدالت از بروز بی‌انگیزگی در میان کارگران جلوگیری کرد.

وی افزایش شاخص‌های ورزشی و ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی را از جمله روش‌های کنترل آسیب‌های اجتماعی برشمرد و گفت: تکریم و پاسداشت کار و کارگر، ایجاد همبستگی، تقویت روحیه خلاق و نوآوری، الگو سازی از نخبگان کار و تولید، جلب مشارکت بنگاه‌های اقتصادی از جمله فعالیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز