خبرگزاری کار ایران

بهاروند مطرح کرد؛

تلاش مدیریت شهری برای ترافیک روان خیابان های مشهد در نوروز ۹۸

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۷۷۱

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد تاکید کرد: خراسان رضوی طی ۲۰ سال اخیر عملکرد بسیار خوبی در زمینه حمل و نقل منطقه ای داشته است.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجتبی بهاروند، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد گفت: صنعت حمل و نقل در ۴۰ سال اخیر پیشرفت خیره کننده ای داشته است. خراسان رضوی هم جهش خیره کننده ای در زمینه حمل و نقل منطقه ای طی  ۲۰ سال اخیر داشته است به گونه ای که در این زمینه، حرف اول را در کشورهای آسیای میانه و دیگر همسایگان می زند.

وی افزود: خراسان رضوی از نظر تعداد شرکت های حمل و نقل، دومین استان در سطح کشور پس از تهران به شمار می رود؛ به گونه ای که حدود ۲۳۰ شرکت حمل و نقل بین المللی در مرکز این استان فعالیت می کنند.

این عضو شورای شهر مشهد با بیان اینکه نخستین کلانشهری هستیم که قطار شهری پس از پایتخت به راه افتاد، اظهار داشت: مشهد بین کلانشهرها یکی از زیباترین ها از نظر فضای سبز و انظباط شهری به شمار می رود. همچنین در دوره پنجم مدیریت شهری، سعی بر این بوده که بحث زیبایی را در طراحی سازه های شهری نظیر پل های همسطح و غیرهمسطح رعایت کنیم.

بهاروند افزود: به دلیل حضور زائران در ایام نوروز، سعی در کاهش ترافیک این کلانشهر داشته و اصلاح هندسی خیابان ها را در دستورکار قرار دادیم. سعی داریم اصلاحات خیابان ها را قبل از شروع سال ۹۸ به پایان برسانیم تا شاهد ترافیکی روان در خیابان های مشهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز