خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو اعلام کرد؛

آغاز عملیات اجرایی سد گرین نهاوند /اجرای ۸۲۰۰ پروژه آب و برق در کشور

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۶۱۱

وزیر نیرو ضمن بازدید از پروژه سد گرین نهاوند، از آغاز عملیات اجرایی این سد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از همدان، رضا اردکانیان که به استان همدان سفر کرده، در حاشیه بازدید از سد گرین نهاوند و آغاز عملیات اجرایی این پروژه گفت: در دهه فجر امسال 8 هزار و 200 پروژه در سطح کشور در بخش‌های مختلف آب، برق و فاضلاب اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 22 هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است، خواستار توجه به این مهم شد.

وزیر نیرو اعتبار اجرای عملیات سد گرین در نهاوند را 240 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: وزارت نیرو در استان همدان در حال حاضر 21 پروژه مهم در بخش اجرا دارد که 2 هزار و 200 میلیارد تومان برای آنها اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه به طور متوسط پروژه‌ها 80 درصد پیشرفت دارند گفت: امروز سه پروژه نیروگاه خورشیدی افتتاح می‌شود که جمعا 25 مگاوات به ظرفیت برق اضافه می‌کند.

اردکانیان خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با مشارکت بخش خصوصی با اعتبار 250 میلیارد تومان به ثمر رسیده است.

سد گرین واقع در کیلومتر 20 جنوب غربی نهاوند بر روی رودخانه گاماسیاب که از سرچشمه های رود بزرگ کرخه است احداث خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز