خبرگزاری کار ایران

علی اصغر مونسان خبر داد؛

سرمایه‌گذاری یکهزار و 100 میلیارد تومانی در بخش گردشگری البرز

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۴۸۷

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به رونق راه اندازی بازارهای گردشگری، گفت: امسال در البرز یکهزار و 100 میلیارد تومان در حوزه گردشگری، سرمایه گذاری می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر مونسان، امروز همزمان با پنجمین روز از دهه فجر به استان البرز سفر کرد.

وی با همراهی استاندار البرز و مسئولان استانی پس از حضور در گلزار شهدای چهارصد دستگاه  و ادای دین به مقام شهدای البرزی از کاخ سلیمانیه و مجتمع تفریحی گردشگری رز  بازدید کرد.

مونسان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پتاسیل‌های ویژه استان البرز در حوزه گردشگری و با توجه به همجواری این استان با تهران این امکان راه اندازی بازارهای گردشگری، بیش از پیش رونق خواهد یافت.

مونسان تصریح کرد: امسال در البرز هزار و 100 میلیارد تومان در حوزه گردشگری سرمایه‌گذاری می‌شود و در این راستا پنج هزار تخت نیز به ظرفیت تخت‌های اقامتی این استان اضافه خواهد شد.

معاون ریاست جمهوری، گفت: در کنار ساخت مراکز اقامتی باید به رونق بومگردی این استان نیز توجه ویژه شود و با توجه به مناطق زیبای البرز و توجه به این ظرفیت می توان به رونق گردشگری استان کمک کند.

مونسان همچنین بر  ضرورت رونق صنایع دستی و ایجاد یک بازارچه دائمی در البرز تاکید کرد و گفت: به دنبال ایجاد یک بازارچه دائمی صنایع دستی در البرز هستیم تا بتوانیم ظرفیت های صنایع دستی البرز را بیشتر معرفی کنیم.

وی در پایان به ثبت جهانی تپه ازبکی اشاره کرد و گفت: هرسال یک سهمیه برای ثبت جهانی آثار میراث فرهنگی داریم که بر اساس اولویت ثبت این تپه هم در دستور کار قرار گرفته است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز