خبرگزاری کار ایران

شهبازی مطرح کرد:

شکوفایی گردشگری و صنایع دستی البرز را برنامه محور دنبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۴۶۰

استاندار البرز گفت: با عزم و اهتمام ویژه ای برای توسعه گردشگری البرز اقدام می کنیم و از تمامی نگاه و توجه ملی به این سو بهره‌برداری خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی در بازدید از یک مجتمع پذیرایی در کرج با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور که پس از گلباران گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، افزود: حضور معاون رئیس جمهور در البرز حاکی از اهمیت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی این استان است.

وی ادامه داد: برای ایجاد این مجموعه یک هم افزایی و تعامل ویژه‌ای صورت گرفته است.

شهبازی گفت: البرز ظرفیت‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف گردشگری، طبیعت گردی و بومگردی فراوانی دارد که باید برنامه محور در راستای بهره برداری از آنها اقدام کرد.

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و فرصت های فراوانی که در این استان وجود دارد، باید اقامتگاه های مختلفی در نظر گرفته شود.

استاندار البرز عنوان کرد: اکنون کنسرسیوم های بزرگی در حوزه‌های گوناگون سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی به البرز سفر می کنند که نیاز به فضاهای اقامتگاهی و سالن‌های برگزاری نشست و همایش دارند.

وی گفت: با توجه به اظهارات معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی از طریق صندوق توسعه ملی نیز به طور قطع توجه ویژه ای به توسعه اماکن اقامتی برای گردشگران صورت می گیرد.

شهبازی افزود: در استان با عزم و اهتمام ویژه‌ای برای توسعه گردشگری در البرز با توجه به ظرفیت‌های موجود برنامه ریزی و اقدام می کنیم و در این راستا از تمامی نگاه و توجه ملی به این سو بهره برداری خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز