خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون اول رئیس جمهور؛

کارخانه گندله‌سازی اسدآباد و کارخانه هگمتان دارو تویسرکان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۴۰۶

معاون اول رئیس جمهور کارخانه گندله‌سازی اسدآباد و کارخانه هگمتان دارو تویسرکان را در جریان سفر خود به استان همدان افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از همدان، اسحاق جهانگیری در ادامه سفر خود به استان همدان امروز سه‌شنبه ابتدا کارخانه گندله‌سازی اسدآباد و سپس کارخانه هگمتان دارو تویسرکان را رسما مورد بهره‌برداری قرار داد.

کارخانه صنعتی گندله سازی اسدآباد دارای ظرفیت تولید ۵۵۰ هزار تن با اعتباری ۱۳۰ میلیارد تومانی احداث شده است. این کارخانه به صورت مستقیم برای ۱۲۰ نفر و به صورت غیر مستقیم برای ۳۵۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

معاون اول رئیس جمهور امروز همچنین کارخانه داروسازی هگمتان داروی غرب را نیز افتتاح کرد.

این کارخانه در زمینی با وسعت ۱۸ هزار متر مربع با ۷۵۰۰ متر زیربنا و سرمایه ای بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان احداث شده است که قرار است برای 140  نفر فرصت شغلی جدید ایجاد کند.

این کارخانه از بزرگترین واحدهای صنعتی غرب کشور در عرصه تولید داروهای انسانی به شکل قرص، کپسول، شربت و مکمل های دارویی است که دارای تأییدیه و تحت لیسانس GMP از سازمان غذا و داروی ایران است.

جهانگیری در ادامه برنامه های این سفر یک روزه از شهرک مبل و منبت در شهرستان ملایر بازدید و چند پروژه را نیز افتتاح خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز