خبرگزاری کار ایران

به دلیل بارش برف انجام شد؛

تعطیلی برخی مدارس در استان گلستان

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۲۱۱

به دلیل بارش برف و کولاک شدید تعدادی از مدارس گلستان فردا تعطیل شد.

به گزارش ایلنا، در پی بارش برف و برودت هوا و یخبندان و بنا به تصمیم اداره کل آموزش وپرورش و ستاد مدیریت بحران استانداری گلستان، فردا سه‌شنبه ۱۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ تعدادی از مدارس استان گلستان تعطیل شد.

در شهرستان گرگان مدارس روستاهای زیارت و شاهکوه در تمامی دوره‌های تحصیلی و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، در شهرستان مینودشت تمامی مدارس روستایی مسیر دوزین، مدارس مسیر قلعه قافه از روستای طول آرام به بالا و همچنین مدارس روستاهای «ساسنگ»، امام عبدالله و «ازداران» در تمامی دوره‌های تحصیلی و در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

در شهرستان رامیان مدارس روستاهای ویرو، کشکک، رضی، قورچای و الهادی در تمام دوره‌های تحصیلی و در نوبت صبح، در شهرستان گالیکش مدارس روستاهای قوشه چشمه، کندسکو، سیجان،پنو، لیرو، پادلدل، کیارام و فرنگ، در دوره ابتدایی و در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

همچنین در شهرستان علی‌آباد کتول تمامی مدارس دهنه زرین‌گل(به‌جز روستای زرین‌گل) در دوره ابتدایی و در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

در حال حاضر تا به این لحظه به‌دلیل کولاک شدید محور خوش‌ییلاق مسیر اتصال آزادشهر به سمنان در دو استان گلستان و سمنان مسدود است و راهداران در حال تلاش برای بازگشایی مسیر هستند. تمامی محورهای کوهستانی استان گلستان برفی است و در سایر نقاط استان بارش باران حاکم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز