خبرگزاری کار ایران

با بارش شدید برف؛

مسیر بجنورد - اسفراین مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۱۴۵

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: به‌دلیل بارش برف و کولاک شدید محور بجنورد - اسفراین بسته شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا حسین‌زاده اظهار داشت: انحراف 2 دستگاه کشنده ولوو در این محور باعث سنگین‌تر شدن ترافیک و در نهایت بسته‌شدن این محور شده است. این در حالی است که هجوم شهروندان بجنوردی برای تفریح و تیوپ سواری روی برف در این گردنه، باعث ورود حجم بالایی از خودرو به این محور و راه‌بندان شده است.

سرهنگ حسین‌زاده گفت: در محور فرعی اسدلی به گریوان نیز عدم استفاده از زنجیرچرخ توسط تعدادی از خودروها باعث گرفتاری آنها در راه شده است. هم‌اینک نیروهای امدادی پلیس، راهداری و هلال‌احمر در حال امدادرسانی به در راه ماندگان و رهاسازی خودروهای عبوری گیر افتاده در برف و نیز بازگشایی محور هستند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اظهار داشت: در محور بجنورد - امین‌الله نیز به علت بارش برف و کولاک شدید تردد فقط با استفاده از زنجیرچرخ امکانپذیر است. این در حالی است که تردد انواع خودروهای سنگین از قبیل کشنده و تریلر در محورهای برفگیر ممنوع شده است. مابقی محورهای این استان نیز برف در حال باریدن بوده و سطح جاده‌ها لغزنده است.

رئیس پلیس‌راه خراسان‌شمالی، پرهیز جدی از سفرهای غیرضرور، همراه داشتن تجهیزات زمستانه و گرمایشی و اطمینان از سالم بودن بخاری خودرو را به رانندگان توصیه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز