خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

مسئولان، فضای کسب و کار رایگان در اختیار بخش غیر دولتی قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۰۶۶

اقدام ما برای توسعه اشتغال و مشاغل خرد، تقویت و ورود شرکت های توسعه گراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد علیرضا رزم حسینی در حاشیه افتتاح نخستین پارک فناوری توسعه اقتصاد دیجیتال در استان به خبرنگاران افزود : وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این رابطه الگوسازی خوبی کرده چنانکه امکانات دولتی را در خدمت کسب و کارها بویژه خرد قرار داده است.

  وی اظهار کرد: امروز این پارک در دو بخش به وسعت 9 هزار مترمربع فضا در اختیار جوانان قرار گرفته که اگر قرار بود خود این جوانان برای ساخت این فضاها هزینه کنند ، رقم‌های سنگینی بر آنان تحمیل می شد و عموما هم چون این سرمایه‌ها را ندارند باید تسهیلات دریافت می کردند.

وی تصریح کرد : این اقدام کمک زیادی به این جوانان که منابع مالی خیلی خوبی هم ندارند اما توانمند و استعدادهای سرشاری دارند می کند تا آنان بتوانند ایده ها و ظرفیت های خود را به منصه ظهور برسانند.

وی اظهار کرد : این عملکرد ، بسیار مطلوب است و سایر دستگاه های دولتی هم می توانند از آن الگو گرفته و در استان فضای کسب و کار رایگان و ارزان قیمت را در اختیار بخش غیر دولتی و مشاغل خرد قرار دهند. 

رزم حسینی افزود : اقدام دیگر ما برای توسعه اشتغال و مشاغل خرد، تقویت و ورود شرکت های توسعه گراست که با تقسیم استان به 12 منطقه ، مقرر است به آنها مسئولیت داده تا بتوانند اشتغال های خرد را در این حوزه ها توسعه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز