خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استان خبرداد:

مسدود شدن 6 محور بر اثر سیلاب در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۸۵۲

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: طغیان رودخانه های محلی مسیرهای بسته شده جنوب این استان را از روز گذشته تاکنون به 6 محور افزایش داده است.

به گزارش ایلنا، عبدالرحمن شهنوازی اظهار داشت: براثر بارندگی شدید در جنوب سیستان و بلوچستان تا شب گذشته مسیرهای اسپکه - فنوج، فنوج - رمشک، بنت - نیکشهر و چابهار - زرآباد بسته شده بود که امروز 2 مسیر جلگه - چاه اسحاق و تلنگ به قصرقند نیز به این محورهای ارتباطی بسته، افزوده شد.

وی افزود: نیروهای راهداری برای بازگشایی این مسیرها در تلاش هستند اما تا فروکش کردن آب از سطح مسیرها امکان انجام هیچ گونه اقدام جدی نیست.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: براثر بارندگی همچنین چندین منزل مسکونی در قصرقند دچارآبگرفتگی شدند که در این راستا نیروهای هلال احمر درحال خدمات رسانی به افراد حادثه دیده هستند.

به گفته کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان بیشترین بارش ثبت شده از سامانه بارشی فعال این استان در توتان با مجموع 75 میلی متر و چاهان و اسپکه نیز به ترتیب 61 و 60 میلی متر در شهرستان نیکشهر گزارش شد.

مرتضی فرجی با اشاره به طغیان رودخانه های محلی و سیلابی شدن در جنوب سیستان و بلوچستان از مردم خواست تا از ترددهای غیر ضروری بویژه در مناطق سیلابی خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز