خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام :

سرانه هر تربت جامی از ورزش ۵۲ سانتی متر است

کد خبر : ۷۲۳۵۹۱

باتکمیل شدن استادیوم ۵هزار نفری تربت جام ،تا حد زیادی سرانه ورزشی شهرستان افزایش می‌یافت اما متاسفانه به دلیل عدم تخصیص اعتبار این امر تا کنون محقق نشده و ما از سرانه ورزش استان عقب هستیم.

 به گزارش ایلنا از تربت جام ،رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام درنشست خبری خود با اصحاب رسانه ،با اعلام این مطلب گفت: توجه به مشکلات ورزش شهرستان و تلاش برای رفع آنها از مهم‌ترین برنامه‌های در دستور کار این اداره است.

محسن سپهری با اشاره به این که توسعه و ارتقای ورزش می‌تواند در توسعه سلامت و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان موثر باشد تاکید کرد : پس از پیروزی انقلاب و طی 40سال گذشته مقوله ورزش نیز همانند سایر بخش‌ها با رشد و پیشرفت همراه بوده ، هرچند که پتانسیل ورزش تربت جام بسیار بیشتر از وضع فعلی است و می‌توان با توجه ویژه نسبت به استعداد‌ها و تامین زیر ساخت ها، زمینه را برای رشد و تعالی هرچه بیشتر ورزش در شهرستان متناسب با جایگاه آن فراهم کرد.

مسئول ورزش و جوانان شهرستان  با بیان اینکه سیاست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی توجه به حوزه جوانان و ورزش می باشد، عنوان کرد: با توجه به وسعت شهرستان و دارا بودن ۴ بخش با قرارگرفتن در رتبه چهارم جمعیتی استان، نیاز به تاسیس خانه جوان در تربت جام کاملا مشهود و ملموس بود که به همین منظور   احداث خانه جوان با مساحت تقریبی ۶۰۰ متر مربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر دوازده میلیارد ریال، بزودی شاهد آغاز اجرای عملیات این پروژه خواهیم بود .

سپهری با تاکید بر کمبودها در سال جاری واجرای پروژه‌هایی متعدد و بهسازی برای جوانان و ایجاد اوقات فراغت بیشتر افزود : با اعتبار ۳۵ میلیون تومان استخر روباز مجموعه وحدت که در ۹سال گذشته بدون استفاده رها شده بود را در تابستان سال گذشته برای جوانان و نوجوانان حاشیه شهر که از توان مالی کمتری برخوردار هستند فعال شد  ،که باتجهیزوراه اندازی حدود 25هزار نفر از این استخر بهره می‌گیرند.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان یکی از نیازهای امروز جوامع روستایی در بخش ورزش را خانه‌های ورزش عنوان کرد و ادامه داد: در سال ۹۷ به منظور پر کردن اوقات فراغت روستاییان ۵  خانه ورزش در روستاهای این شهرستان ، ایجاد و راه‌اندازی شده  لذا در همین راستا امیدواریم  اعتبارات لازم برای تجهیز و راه‌اندازی  خانه ورزش از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان  به همین موضوع تخصیص پیداکند .

وی سرانه ورزش شهرستان تربت جام  را ۵۲ سانتیمتر عنوان کرد و افزود:  باتکمیل استادیوم ۵ هزار نفری  و تا حد زیادی سرانه ورزشی شهرستان را افزایش می داد که به دلیل عدم تخصیص اعتبار این امر تا کنون محقق نشده و ما از سرانه ورزش استان عقب هستیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز