خبرگزاری کار ایران

فرماندار نظرآباد:

کسب رتبه برتر اشتغال روستایی استان در نطرآباد

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۳۵۴

فرماندار نظر آباد، گفت: این شهرستان در یک‌ سال اخیر، رتبه اول اشتغال روستایی را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا فلاح نژاد در مراسم افتتاح پروژه‌های تولیدی در شهرستان نظرآباد که با حضور استاندار البرز و جمعی از مدیران استان، برگزار شد، اظهار داشت: نظرآباد سالها در حوزه دامداری رتبه نخست کشور را به دست آورده و میزان دام این شهرستان از 20 استان کشور بیشتر است.

وی افزود: شهرستان نظرآباد در حوزه اشتغال در یکسال اخیر، رتبه نخست اشتغال روستایی را به همراه داشته است به گونه‌ای که 52 میلیارد تومان از تسهیلات 6 درصدی استان استفاده کرد.

فلاح نژاد گفت: با توجه استاندار البرز و با بهره برداری گاز روشن در تمام روستاهای این شهرستان، نظرآباد اولین شهرستان سبز البرز خواهد شد.

فرماندار با اشاره به کشت گندم و کلزا در نظرآباد، افزود: 70 درصد زعفران استان در نظرآباد کشت می شود.

فلاح نژاد با عنوان اینکه آثار باستانی و طبیعت بکر واقع در این شهرستان ظرفیت گردشگری را با ظرفیت قابل توجه روبرو کرده، گفت: تپه ازبکی با جاذبه خوب گردشگری، پتانسیل فراوانی دارد و در این راستا حضور آثار این تپه در موزه تهران، اهمیت فرهنگ نظرآباد را نشان می دهد. 

وی اضافه کرد: تالاب صالحیه، فرودگاه آزادی، منطقه نجمیه و مناطق گردشگری دیگر از جمله پتانسیل‌های قابل توجه نظرآباد است.

فرماندار این شهرستان با اشاره به 120 پروژه اخیر، گفت: 85 پروژه خصوصی و 35 پروژه دولتی با اعتبار هزار و 650 میلیارد تومان انجام شد که عمده ترین آنها افتتاح در بخش های صنعتی، کشاورزی، شهری، ورزشی و راه های این شهرستان است.

وی همچنین خبر داد که در برای اولین بار در حوزه تخصصی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات تخصصی درمان ارائه می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز