خبرگزاری کار ایران

بامداد امروز رخ داد؛

بازداشت سردسته اراذل و اوباش در ملارد/دونفر مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۳۲۷

نیروی انتظامی, پس از درگیری بامداد امروز در ملارد گروهی از اراذل و اوباش که منجر به تیراندازی با تفنگ شکاری در منطقه سرآسیاب شده بودند را دستگیر کرد.

به گزارش ایلنا، معاون اجتماعی نیروی انتظامی غرب استان تهران گفت: پس از درگیری بامداد امروز گروهی از اراذل و اوباش که منجر به تیراندازی با تفنگ شکاری در منطقه سرآسیاب شده بود نیروی انتظامی صبح امروز سردسته این اراذل و اوباش را بازداشت کرد.

سرهنگ سرپناه افزود: ماموران با اقتدار تمامی این افراد را شناسایی کرده و بزودی بازداشت می‌کند.

وی افزود: این درگیری مربوط به دو گروه اراذل و اوباش بوده است که با تهدید قمه و تیراندازی با تفنگ شکاری با یکدیگر درگیر شده بودند، دو مصدوم داشت که بررسی‌ها در خصوص موضوع ادامه دارد.

روابط عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی اخبار منتشره از سوی برخی از خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تیراندازی در شهرستان ملارد، به اطلاع همه شهروندان می رساند، تیراندازی صورت گرفته شده به وسیله سلاح شکاری وشلیک هوایی بوده که موجب رعب وحشت مردم شده بود.
دراین درگیری دونفر( پدر و پسر) با سلاح سرد مصدوم شدند و وضع جسمانی مصدومان این حادثه رضایت بخش است.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز