خبرگزاری کار ایران

شهبازی:

ماموریت ویژه رییس جمهور برای استانداران رونق تولید و اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۱۶۷

استاندار البرز گفت: افزایش اختیارات استانداران در راستای اتخاذ تدابیر لازم برای رونق تولید و اشتغال در حوزه های مربوطه بسیار موثر است.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان البرز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت که عصر شنبه در سالن همایش های میلاد کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر یادآور رشادت ها، پایمردی ها و ایثارگری مردم ایران اسلامی است، افزود: انقلاب اسلامی برخاسته از خواست و تلاش مردم است.

وی ادامه داد: امروز در بازدیدهای صورت گرفته از واحدهای تولیدی و صنعتی به تاثیر و نقش جوانان و بانوان در البرز بیش از پیش پی بردیم.

شهبازی گفت: قدردان حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم چراکه وجود آنها منشا اثر هستند و بواسطه فعالیت آنها بالندگی، شکوفایی و کارآفرینی در البرز موج می زند.

وی با اشاره به جلسه معارفه استانداران و سخنرانی رییس جمهور افزود: دکتر روحانی حمایت و پشتیبانی همه جانبه از رونق تولید، اشتغال و سرمایه گذاران را مورد تاکید قرار داده و استانداران را مامور به رسیدگی این موارد کرده است.

استاندار البرز اضافه کرد: جلسات تخصصی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، ستاد تسهیل و رونق تولید، کارگروه اقتصاد مقاومتی و... به صورت منظم و مستمر برگزار می شود.

وی گفت: در پروژه های دهه مبارک فجر امسال حضور بخش خصوصی بسیار محسوس و قابل توجه است و از مجموع هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار پروژه های این ایام، بیش از هزار میلیارد تومان مربوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

شهبازی با تاکید بر اینکه برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان فرش قرمز پهن کرده ایم، افزود: عزم جدی برای رفع موانع و تسهیل و تسریع در امور آنها داریم.

وی عنوان کرد: برخی از موضوعات مطروحه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، استانی است و می توان در همین سطح حل و فصل کرد ولی موانع ملی نیز با توجه به نگاه ویژه دولت به این بخش به طور قطع تدابیر لازم اندیشیده می شود.

استاندار البرز گفت: در بازدیدها و افتتاحیه های امروز اقدام بزرگ تبدیل لکه صنعتی ماهدشت به شهرک صنعتی بود که واحدهای فعال در این مجموعه سال ها پیگیر تحقق این امر بودند.

وی افزود: البرز قطب قطعه سازی خودرو است که فعالان این عرصه با مشکلاتی مواجه هستند، البته با توجه به تمهیدات دولت طی هفته آینده خبرهای خوبی در راه است، همچنین امید است مطالبات آنها از شرکت های خودروساز وصول شود.

شهبازی عنوان کرد: شرکت های دانش بنیان در واقع خالق علم، دانش و خلاقیت هستند که با فعالیت خود قابلیت ضد تحریمی دارند از این رو انتظار می رود دولت توجه ویژه به خصوص در اعطای تسهیلات به آنها داشته باشد.

وی گفت: اگر ترتیبی اتخاذ شود که ترخیص کالا از گمرک در مدت زمان کمتری صورت گیرد اثرات مثبت آن برای تولیدکنندگان ملموس خواهد بود.

استاندار البرز افزود: افزایش اختیارات استانداران در راستای اتخاذ تدابیر لازم برای رونق تولید و اشتغال در حوزه های مربوطه بسیار موثر است.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی فعالان اقتصادی، آقایان و بانوان، پیر و جوان که با تعصب به ایران اسلامی خدمت می کنند قدردانی می کنم.

شهبازی گفت: امید است بتوانیم از تریبون هایی که در اختیار داریم، عامل توسعه و ترویج وفاق، همدلی و اتحاد باشیم تا خروجی آن ایجاد بسترهای اشتغال، رونق تولید و ارتقا معیشت عمومی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز