خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان یزد خبر داد:

کسب 650 مدال کشوری در یزد/67 هزار ورزشکار سازماندهی شده در استان

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۱۱۳

مدیرکل ورزش و جوانان یزد با اشاره به کسب مدال های متعدد ملی و بین المللی گفت: ورزشکاران یزدی 650 مدال برای یزد به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود شریعتی در شورای عالی ورزش استان و آیین تجلیل از مدال آوران المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور برگزار شد اظهار داشت: در دوسال پیاپی مقام اول ورزش همگانی را کسب کردیم که بر اساس ارزیابی های وزارت ورزش و جوانا بوده است.

وی با اشاره به کسب رتبه های متعدد ورزشی از سوی هیات های ورزشی استان ادامه داد: همه هیات‌ها در استان برای توسعه رشته های ورزشی خود تلاش می‌کنند و توجه خوبی به امر ورزش در استان دارند.

مدیرکل ورزش و جانان یزد به تشریح اقدامات انجام شده در استان و رقابت های ورزشی در سال جاری پرداخت و اضافه کرد: اعزام بیش از 10 نماینده به مسابقات آسیایی همچنین اعزام ورزشکاران به مسابقات بین المللی از مهمترین اقدامات در رشته های مختلف بوده است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای عظیم ورزشی استان گوشه ای از تلاش های ورزشکاران است اظهار داشت: 264 نفر از ورزشکاران استان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند و بیش از 30 نفر از آقایان و 10 نفر از بانوان به عضویت تیم ملی درآمدند.

شریعتی با بیان اینکه بانوان حضور فعالی دارند ادامه داد: 27 تیم در رشته های ورزشی از آن بانوان است و کسب مدال های ورزشی به تعداد 37 مدال نشان می دهد که اندکی توجه به ورزش بانوان قطعا می توان مقام های خوبی را کسب کرد و ورزشکاران استان بدرخشند.

وی از کسب 650 مدال ورزشی کشوری در گروه آقایان و بانوان خبر داد و عنوان کرد: 67 هزار نفر رزشکار سازمان یافته که با بیمه برای مسابقات ورزش آماده هستند در استان یزد داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان یزد با اشاره به توسعه ورزش های همگانی در استان یزد اظهار داشت: 438 برنامه در راستای توسعه ورزش همگانی در سطح استان برگزار شده و 14 رشته ورزشی نی با حضور هزار و 900 کارمند دولت برگزار شده  و بیش از 215 مورد از برنامه ها نیز به صورت مشارکتی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز