خبرگزاری کار ایران

فرمانده آماد و پشتیبانی مرکز نزاجا در گفت و گو با ایلنا:

ایران رتبه 13 نظامی جهان را دارد/ به خودکفایی در عرصه‌های نظامی دست یافته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۹۴۵

فرمانده آماد و پشتیبانی مرکز نزاجا کشور گفت: ایران اسلامی در بالاترین وضعیت در جهان قرار دارد و از نظر نظامی، رتبه سیزدهم را در جهان دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر بهروز عزیزی در حاشیه بازدید از اماکن و پروژه‌های ورزشی ، فرهنگی و آموزشی کوی سازمانی آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: طی 40 سال اخیر، اقدامات و کارهای بسیار زیاد و ارزنده‌ای در عرصه‌های مختلف انجام شده و در زمینه علمی و به ویژه نظامی ارتقای بسیاری یافته‌ایم.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در اقتدار کامل به سر می‌برند، افزود: در تمام زمینه‌ها به خودکفایی بالایی دست یافته‌ایم که از جمله می‌توان به خودکفایی موشکی و زرهی اشاره کرد.

عزیزی اضافه کرد: در حال حاضر ایران اسلامی، در بالاترین وضعیت در جهان قرار دارد و از نظر نظامی رتبه سیزدهم را در جهان داریم که آمار قابل توجهی است.

این مقام نظامی بیان کرد: با توجه به امکانات و تجهیزات بالای نظامی، نیروهای مسلح در آمادگی بسیار بالایی قرار دارند و مردم باید بدانند که نیروهای مسلح آماده‌باش هستند و باید با اطمینان قلبی به زندگی خود ادامه دهند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز