خبرگزاری کار ایران

سرهنگ علی‌پور خبر داد:

افزایش صددرصدی کشفیات مواد مخدر در هنگ مرزی ارومیه

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۵۱۹

فرمانده هنگ مرزی ارومیه از افزایش صددرصدی کشفیات مواد مخدر در مرزهای ارومیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی علی‌پور در نشست خبری با بیان اینکه در طول ١٠ ماه گذشته با اقدامات جدی هنگ‌مرزی درباره مبارزه با قاچاق کالا میزان کشفیات هنگ مرزی ارومیه افزایش یافته، افزود: ارومیه ١٦٠کیلومتر مرز مشترک با ترکیه و عراق دارد که با هوشمندی مرزبانان ارومیه سال‌جاری ٢٢٧کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به سال‌گذشته صددرصد افزایش کشفیات را نشان می‌دهد.

سرهنگ علی‌پور بااشاره به اینکه در ١٠ ماه گذشته تعداد ٤١هزار و ٨٣١ ثوب البسه از مرزهای ارومیه کشف شده، تصریح کرد: کشف ٦هزار رأس احشام، ٣میلیون و١٨٩ هزار نخ سیگار، یک‌صد هزار و٣٠٠ بطری سموم کشاورزی، ٣هزار و٥٩١ بطری داروی دامی، ٥٧ هزار و ٦٣٠ قرص داروی انسانی از جمله کشفیات هنگ مرزی ارومیه از کشفیات هنگ مرزی ارومیه است.

وی با اشاره به اینکه مرزبانان ارومیه ٢٤ساعته با تمام تجهیزات روز دنیا مرزها را کنترل می‌کنند، خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده در سال‌جاری ٨٩ دستگاه خودرو کشف و ضبط شده که در این راستا ١٤٦ نفر نیز دستگیر و به مراجع ذی‌ربط ارجاع داده شده اند.

فرمانده هنگ مرزی ارومیه ادامه داد: با رایزنی‌های انجام شده و بازدید نمایندگان مجلس از گمرکات، طرح‌هایی برای اشتغال‌زایی و انتقال سوخت توسط مرزنشینان در دستور کار قرار گرفته که در صورت تصویب مجلس عملیاتی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز