خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ثامن عنوان کرد:

اتصال 170 واحد اقامتی اطراف حرم مطهر به شبکه فاضلاب شهری

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۴۷۲

مدتی بود که انتشار بوی نامطبوع در برخی نقاط منطقه ثامن نارضایتی شهروندان ساکن در منطقه را به‌دنبال داشت. در پی این مشکل و برای رفع مشکلات موجود کارشناسان خدمات و محیط زیست شهری منطقه دست به کار شدند تا مساله را ریشه‌یابی و مشکل را برطرف کنند.

به گزارش ایلنا از مشهد، پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که بخش عمده‌ای از این بوی نامطبوع به‌علت ورود فاضلاب‌شهری تعدادی از مسافرخانه‌ها و مجتمع‌های اقامتی به شبکه کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی است که در نهایت قرار بر این شد تا در جلسه‌ای مشترک بین مدیران شهرداری منطقه و شرکت آب‌وفاضلاب‌شهری مشهد تمهیدات لازم درباره رفع این مشکل انجام شود.

سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن در این‌باره اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده درباره منبع این بوی نامطبوع در سطح منطقه، متوجه شدیم حدود 170 واحد از واحدهای اقامتی منطقه فاضلاب‌های شهری خود را به صورت انشعاب غیرمجاز به کانال آب‌های سطحی هدایت می‌کنند و این درحالی است که این شبکه صرفا برای جمع‌آوری روان آب‌های موقت سطح معابر و خیابان‌ها در مواقعی مانند بارندگی طراحی و اجرا شده است. به همین منظور برای رفع این معضل جلسه‌ای با حضور نماینده مدیریت شبکه آب و فاضلاب شهری مشهد و نماینده شرکت آب و فاضلاب ناحیه 2 مشهد تشکیل و این موضوع بررسی شد.

شهردار منطقه ثامن افزود: در پایان جلسه مقرر شد واحدهای اقامتی متخلفی که در نزدیکی شبکه فاضلاب شهری قرار دارند سریعا به این شبکه متصل شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز