خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اصفهان مطرح کرد:

بازگشایی موقتی زاینده‌رود مشکلی را حل نمی‌کند/ بی‌آبی زاینده رود میزان افسردگی را در شهر افزایش داده است

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۴۴۹

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی زاینده رود پس از 20 ماه را به فال نیک می‌گیریم، اما باز ماندن آن تنها به مدت 20 روز مشکلی را حل نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، صبح امروز در محل شهرداری مرکزی اصفهان آیین برنامه های دهه مبارک فجر با حضور  نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

ناهید تاج الدین، نماینده  مجلس  شورای  اسلامی ضمن تبریک چهلمین  سالگرد پیروزی انقلاب  اسلامی اظهار کرد: امیدواریم طوری تلاش کنیم که شرمنده شهدا و خانواده های آنان نباشیم.

وی ادامه داد: بازگشایی زاینده رود پس از 20 ماه را به فال نیک می گیریم اما باز ماندن آن تنها به مدت 20 روز مشکلی را حل نخواهد کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم اصفهان،زنده رود را همیشه جاری می خواهند، تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی  قوانینی در همین رابطه به تصویب رسیده اما متاسفانه اجرایی نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم مشکلات اصفهان از جمله جاری شدن دائم زاینده رود را مرتفع کنیم، از شهرداری اصفهان هم که نشاط اجتماعی را برای مردم فراهم آورده تشکر می کنیم چراکه بسته بودن زاینده رود میزان افسردگی را در شهر افزایش داده بود.

قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان نیز در ادامه ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) اظهارکرد: امیدواریم همه همشهریان بتوانند در مراسم های عزاداری شرکت کنند.

وی ادامه داد: گرامیداشت دهه فجر افتخاری است که نصیب همه ما شده و تلاقی آن با بازگشایی زاینده رود همراه شده که تعداد مسافران مترو 16درصد افزایش پیدا کرده و طی روز گذشته 77 هزار  سفر با مترو انجام شده است.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری  کرد: با تداوم جاری شدن آب در زاینده رود،امید برای همه مردم ایجاد شود.

وی از آغاز به کار ستاد دهه فجر از مهرماه سال جاری خبرداد و افزود: با تعامل با همه مناطق 15 گانه شهری برنامه ریزی خوبی را داشته ایم.

نوروزی شعار دهه فجر امسال را افتخار به گذشته و امید به آینده دانست و گفت: در بلوغ انقلاب اسلامی و به منظور تحقق استقلال آزادی و جمهوری اسلامی همواره خواستار آزادی برای تمامی گروه ها و احزاب بوده ایم که البته جمهوری اسلامی به عنوان ظرف آن در آستانه چهل سالگی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: رویکرد برنامه های شهرداری اصفهان نیز در دهه فجر بازنمایی افتخارات ملت است.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه چهل سالگی انقلاب اسلامی آغازگر  حرکت دقیق تر و تکامل یافته تری است، عنوان کرد: سیاست ما در اجرای برنامه‌های امسال حفظ حقوق  شهروندی بوده بر همین اساس در همه محلات شهری برنامه های مختلف اجرا می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با مشارکت همه مردم هم کیفیت برنامه ها بالاتر رفته و هم هزینه ها کاهش یافته است به همین منظور در این مدت دوهزار برنامه تحت عنوان چهلستون انقلاب، چهل ستون امید و... در شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
امین امین الرعایا
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز