خبرگزاری کار ایران

فرماندار لامرد خبر داد:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۴ پروژه در دهه فجر امسال

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۳۹۱

فرماندار شهرستان لامرد از افتتاح و کلنگ زنی ۹۴ پروژه با اعتباری بیش از ۱۵۳ میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد ، «حسین شبانی نژاد» فرماندار لامرد در بخش نخست نشست خبری به مناسبت دهه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: امروز شهرستان لامرد در بین شهرستان‌های استان فارس و در کشور بعد از گذشت چهار دهه پیروزی انقلاب اسلامی به سرعت در حال پیشرفت و تبدیل به یکی از قطب های مهم صنعتی کشور است که آینده بسیار امیدوارکننده ای پیش روی مردم عزیز است و این پیشرفت ها ماحصل تلاش همه دلسوزان انقلاب اسلامی بوده است. 
 
وی ادامه داد:  به دلایل مختلف از جمله تحریم های ظالمانه ابر قدرت ها علیه کشور عزیزمان ، اعلام می کنیم در مسائل و مشکلات اقتصادی در کنار مردم هستیم.
 
شبانی نژاد گفت: باتوجه به تمامی مشکلاتی که دولت تدبیر و امید در حوزه ملی داشته است ولی وضعیت مناسبی در حوزه عمرانی و صنعتی در لامرد داریم که باید شاکر خداوند باشیم.  
 
فرماندار لامرد در ادامه از افتتاح و کلنگ زنی ۹۴ پروژه با اعتباری بیش از ۱۵۳ میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال با تلاش نماینده شهرستانهای لامرد و مهر در مجلس و همه مسئولان دستگاههای اجرایی، ۸۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۳ میلیارد و ۴۷۲ میلیون تومان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی ۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان آغاز خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: این تعداد پروژه با این حجم اعتباری در دهه فجر امسال قابل توجه است که باید در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی به مردم عزیزمان تبریک گفت. 
 
نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد گفت: این تعداد پروژه مربوط به منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد، اداره گاز، مخابرات، آموزش و پرورش، شهرداریها، شبکه بهداشت و درمان، برق شهرستان، جهاد کشاورزی و دیگر دستگاههای اجرایی است که کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد. 
 
وی در پایان گفت: با توجه به ایام فاطمیه نیز برنامه های مختلفی به مناسبت ایام دهه مبارک فجر در بخش‌های شهرستان برنامه ریزی شده است.
انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز