خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خبر داد:

افزایش 1500 میلیارد تومان به اعتبارات ورزشی کشور

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۲۲۷

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با اختصاص مالیات بر ارزش افزوده، سالانه یک هزار و 500 میلیارد تومان به اعتبارات ورزشی افزوده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، داود محمدی در دومین آئین تجلیل از قهرمانان ورزشی و فراملی در قزوین گفت: اختصاص 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش پیشنهاد بنده بوده است چرا که با افزوده شدن 17، 20 و 22 درصد بودجه وزرات ورزش و جوانان دردی از ورزش دوا نمی‌شد.

وی افزود: با اختصاص اختصاص 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش سرانه‌های ورزشی افزایش یافته و بودجه هیأت‌های ورزشی تقویت شده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با پیگیری مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین پنج سالن ورزشی افتتاح می‌شود، اظهار داشت: طی هشت ماه آینده 17 سالن ورزشی دیگر به فضاهای ورزشی استان افزوده می‌شود.

محمدی با بیان اینکه مدال‌آوران در عرصه ملی افتخار کشور هستند که در دنیا تلألو درخشندگی دارند و یک سر و گردن، نظام را در دنیا برافراشته‌تر می‌کنند، تصریح کرد: با اختصاص مالیات بر ارزش افزوده از سوی مجلس، سالانه یک هزار و 500 میلیارد تومان به اعتبارات ورزشی افزوده شده که حدود 30 میلیارد تومان بودجه برای استان برآورد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز