خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد:

جمع آوری 2 هزار معتاد متجاهر از سطح شهر با همکاری شهرداری مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۲۳۲

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۷۰ درصد مردم معضل سختی تماس با نیروی انتظامی را داشتنند که اکنون به ۱۰ درصد رسیده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، سردار محمد کاظم تقوی امروز با حضور در چهل و نهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد به وجه مشترک نیروی انتظامی و مجموعه مدیریت‌شهری در موضوعات اجتماعی و مردم اشاره کرد، گفت: ما با توجه به بیانات دینی و این بیان رهبر انقلاب که می فرمایند" رضایت مردم، موجبات رضایت الهی است" حول محور مردم حرکت خواهیم کرد.

تقوی با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی هفت محور مأموریتی داشته و براساس آن اقدام کرده است، گفت: با توجه به شرایط موجود اقتصادی و فضایی که توسط ایادی استکبار و منافقین فراهم شده، بخشی از اهداف محقق شده و بخشی در حال تحقق است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد مأموریت نیروی انتظامی خراسان رضوی در مشهد است، گفت: به‌‌طور متوسط در استان ۹ هزار تماس با با ۱۱۰ گرفته می‌شود که 6600 تا 6700 مورد آن مربوط به‌ مشهد است و روزانه ۴۵۰۰ تا ۴۸۰۰ عملیات پلیسی در شهر صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: از هر ۱۰ تماس برای یک تماس امکان اشغال خطوط نیروی انتظامی وجود دارد، همچنین میانگین حضور ما برای بررسی صحنه از ۱۲ دقیقه به زیر ۱۰ دقیقه رسیده است.

سردار تقوی گفت: در برخی نقاط شهروندان حتی از شب قبل در صفوف طولانی قرار می‌گرفتند تا به موضوع‌شان رسیدگی شود و فقط در سه روز هفته امکان ارائه خدمات بود، اما امروز در ۶ روز هفته و بدون صف رسیدگی می‌شود و اتباع خارجی و متقاضیان گذرنامه هیچ‌گونه نگرانی ندارند.

وی تصریح کرد: با تدبیری که صورت گرفت و اینکه بنای استفاده از حداکثر ظرفیت مدیریت شهری است، کارهای عمرانی خوبی در شهر اتفاق افتاده و تا پایان سال نیز در زمینه اتفاقات خوبی در شهر می‌افتد.

تقوی ادامه داد :اخیرا شاهد توقیف ۲ تا ۳ هزار پلاک در مشهد هستیم که از سوی محاکم یا اداره ثبت اسناد به‌پلیس راهور مراجعه می‌کنند و براساس وظایف خودشان مجبورند پلاک را متوقف یا ثبت و ضبط کنند و خوردوها را در سطح معابر براساس خواسته افراد مختلف متوقف کنند که حجم سنگینی کنار سایر مأموریت‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در برخورد با جرائم رشد ۲۳ درصدی را در شهر شاهد بودیم که با این وجود در سه ماه گذشته موفقیت ۱۰ درصدی به ۲۰ درصد رسیده است.

تقوی با بیان اینکه چهره شهر به‌دلیل معتادین متجاهر چهره خوبی نبود، افزود: با همکاری و کمک شهرداری در دو هفته گذشته ۲ هزار نفر معتاد را جمع‌آوری کرده‌ایم و با جمع‌آوری این افراد تعداد فوتی‌های مشکوک کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: ما این آمادگی را به سهم خود داریم تا با بتوانیم همه واحدهایی که به‌پلیس نیاز دارند در خدمتشان باشیم، البته محدودیت‌های منابع و سایر محدودیت‌ها در پیش‌روی ما قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز