خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی استان یزد:

حرف‌های برخی وزرا نشان می‌دهد اطلاعی از جامعه ندارند/ فکر می‌کنندجامعه کنترل شده و آب در دل مردم تکان نمی‌خورد/ صلوات بدون فکر مشکل گشا نیست

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۰۹۹

مدیرکل بازرسی استان یزد با اشاره به لزوم تعامل بیشتر بین بانک ها و صنایع در استان گفت: بانکها در پرداخت تسهیلات و وضعیت کارخانه‌ها واقع بین باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر طالبی در نشست کارگروه تسهیل استان اظهار داشت: تعامل و همکاری که بانک‌ها در این جلسات دارند منجر به رونق تولید شود نه اینکه موجب افزایش بدهی واحدها و وصول مطالبات از آنها باشد.

وی با بیان اینکه افزایش بدهی مالی واحدها به بانک موجب می شود فشار بیاوریم تا مطالبات وصول شود و از سویی بانک‌ها کوتاه بیایند ادامه داد: این‌گونه برخورد‌ها و مسائل ممکن است موجب تشکیل جلسات دیگر برای حل مشکلاتی شود که امروز آن را نادیده می گیریم و داستان‌های بعدی پیش بیاید.

مدیرکل بازرسی استان یزد با بیان اینکه تصویب و پرداخت تسهیلات با سلام و صلوات نمی‌شود گفت: این مهم یک بررسی علمی و دقیق و واقع بینانه می‌خواهد که فکر می کنم تصمیم گیری ها و زحمات واقع بینانه است اما باید واقع بینانه‌تر باشد.

وی با تاکید بر اینکه تصمیم گیری ها باید منجر به تولید و رونق شود اضافه کرد: مردم باید این نتایج را حس کنند و ببینند ضمن اینکه نباید واحدی تعطیل و از هستی ساقط شود و تعطیلی هم به بیکاری برسد و بعد با تاسف باید دستگاه‌های مربوطه در این زمینه گزارش بدهند که بیکار داریم.

طالبی با بیان اینکه صلوات فرستادن برای مصوبات ارزشمند است و موجب برکت در کارها است اظهار داشت: اگر کاری با واقع نگری و نگاه به آینده نباشد تاثیری نخواهد داشت و منجر به بروز مشکلات جدید می شود لذا طوری نباشد که بدون بررسی و با صلوات تصویب شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جامعه و مردم توان گرانی ها و مسائل پیش آمده را ندارند عنوان کرد: در خصوص گرانی ها هم گرچه عمده آن کشوری است و مردم ناچارا تحمل می کنند اما برخی وزرا کارهایی می کنند و حرف هایی می زنند که مردم بر نمی تابند.

مدیرکل بازرسی استان یزد با تاکید بر اینکه تعریف و تمجید، به به و چه چه کردن باعث می شود که مسئولان کشوری فکر کنند کارشان خیلی خوب است گفت: نباید اینطور گزارش بدهیم بلکه باید مسائل و مشکلات را مطرح کنیم و از دولت مطالبه داشته باشیم و گزارش هایی که به مرکز می دهیم خیلی زیبا و جالب نباشد و واقع بینانه آمار و ارقام بدهیم تا متوجه کم و کاستی ها باشند.

وی ادامه داد: اینکه برخی وزرا و مسئولان حرف‌هایی می زنند نشان می دهد که اطلاعی از وضع جامعه ندارند و فکر می‌کنند طوری جامعه کنترل شده که آب در دل مردم تکان نمی خورد در حالی که چنین نیست و مردم نیز گلایه دارند.

وی با اشاره به اینکه بانک‌ها و واحدهای تولیدی و مجموعه صنعت و معدن استان باید تلاش کنیم و به نتیجه مثبتی برسیم افزود: باید به مرکز هم اطلاع بدهیم تا بدانند این خرابکاری هایی که می‌کنند به کجا کشیده می شود ولو اینکه من مسئول را بردارند، خب ایرادی ندارد اما نباید مردم را نا امید کرد تا  نگران آینده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز