خبرگزاری کار ایران

ایلنا از کهگیلویه و بویر‌احمد خبر می‌دهد؛

معلمی که جور مسئولان را به کول می‌کشد/ معاون پشتیبانی آموزش و پرورش: هشت‌مان گرو نه‌مان است/ از دست ما کاری بر نمی‌آید +فیلم

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۹۰۶

یک معلم اهل دیشموک در استان کهگیلویه و بویر‌احمد برای عبور دانش آموزانش از رودخانه روستا آنها را به دوش می کشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  چند روز گذشته فیلمی از معلم جوان یک روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد پخش شد که در آن،  وی مجبور می شود برای رساندن دانش آموزانش به مدرسه آنها را بر روی دوش خود سوار کند.

صیاد تقی پور، معلم روستای سرگچ در بخش دیشموک استان کهگیلویه و بویر احمد هر روز این کودکان را از عرض این رودخانه که در مواقع بارش باران بسیار پر آب وخطرناک می شود ، بر کول خود سوار کرده و رد می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به انتشار این کلیپ در گفت‌وگو با ایلنا گفت: آموزش و پرورش نمی‌تواند کاری برای این دانش‌آموزان انجام دهد.

اردشیر یاری با تاکید بر اینکه هنوز برایش مسلم نشده که  این کلیپ واقعی باشد یا نه افزود: نباید انتظار داشت آموزش و پرورش برای این روستا پل بسازد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در دورترین نقاط این استان برای دانش آ‌موزان مدرسه ساخته و تاکنون هم این کار را انجام داده است، گفت: ساخت راه و پل برای عبور و مرور دانش آموزان هیچ ارتباطی به آموزش و پرورش ندارد.

این مسئول با اشاره به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی گفت: چون در این فیلم‌  هیچ توضیحی ارائه نشده  نمی‌توان به طور قطع و یقین در مورد منطقه فیلمبرداری شده اظهار نظر کرد.

یاری با تاکید بر اینکه هشت‌مان گروی نه‌مان است تاکید کرد: آموزش و پرورش هیچ کاری نمی‌تواند برای دانش آموزان این منطقه انجام دهد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در سفری که با نماینده کهگیلویه در مجلس و فرماندار از مناطق محروم این شهرستان داشتیم از نزدیک مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت.

وی در پایان گفت:ساخت  پل بر روی این رودخانه هزینه بسیار بالایی دارد و آموزش و پرورش نمی‌تواند چنین هزینه‌ای را تامین کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز