خبرگزاری کار ایران

در پی بارندگی‌های اخیر صورت گرفت؛

امدادرسانی نیروهای ارتش و سپاه به سیل‌زدگان شوش و دزفول

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۸۹۰

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش از امدادرسانی ۵۰۰ نیروی ارتش، سپاه و بسیج همزمان با جاری شدن سیلاب به سیل زدگان در پایین دست رودخانه دز و اطراف روستا‌های بخش شاوور شوش خبر داد.

به گزارش ایلنا، سروان پاسدار علیرضا ایمانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش با اشاره به وقوع سیلاب در پایین دست رودخانه دز گفت: ۳۰۰ نفر از نیرو‌های بسیج و سپاه برای امدادرسانی به روستا‌های بخش شاوور وارد عمل شدند.

وی افزود: این تعداد نیرو زیر نظر ستاد مدیریت بحران شهرستان شوش برای امداد رسانی به مردم و امنیت مشغول فعالیت شده‌اند.
 
سروان ایمانی با بیان اینکه این نیرو‌ها در آماده باش کامل بسر می‌برند، افزود: تعداد ۱۰۰ نفر از نیرو‌های بسیج پایگاه‌های مقاومت بسیج و ۲۰۰ نفر از نیرو‌های گرو‌های جهادی در این امدادرسانی حضور یافتند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش تصریح کرد: تجهیزات خودرویی بسیج و سپاه نیز مشغول کمک رسانی به مردم و حادثه دیدگان سیلاب هستند.
 
وی اذعان داشت: به دنبال وقوع سیلاب بسیجیان برای کمک به سیل زدگان به حالت آماده باش در آمدند.

 سرهنگ مهدی مقصودی، افسر ستاد بحران تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول گفت: تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در قالب ۲۰۰ نیرو برای کمک به روستاییان گرفتار سیلاب شهرستان شوش و دزفول در محل حاضر شدند.
 
وی بیان کرد: تعداد ۲۰۰ نیروی تکاور تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در راستای تسریع در امدادرسانی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای کمک به مردم شوش و دزفول به این شهرستان‌ها اعزام شدند.
 
سرهنگ مقصودی اذعان داشت: اعزام نیرو‌ها به همراه خودرو‌های سنگین ارتش برای امدادرسانی به مردم آغاز شده است.
 
افسر ستاد بحران تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در ادامه گفت: تیپ ۲۹۲ ارتش مستقر در دزفول آماده امدادرسانی به روستاییان محاصره در سیلاب در حوزه‌های مختلف از جمله نیروی انسانی و خودرویی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز