خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خبرداد:

جاده‌های کرمانشاه لغزنده است؛ رانندگان احتیاط کنند

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۸۷۶

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با شدت گرفتن بارش ها در اغلب محورهای کرمانشاه، جاده‌ها لغزنده‌تر از قبل شده که همین امر می‌طلبد رانندگان بیش از گذشته احتیاط کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ "محمدحیدری" اظهار داشت: بارش باران از شب گذشته (یکشنبه) در تمامی محورهای استان آغاز شده و همچنان نیز تا ظهر فردا (سه شنبه) ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بارش شدید باران در اکثر محورهای استان ممکن است باعث آبگرفتگی مقطعی آن ها نیز شود که رانندگان باید با احتیاط و مراقبت بیشتری حرکت کنند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: در چنین شرایطی ارتکاب تخلف سبقت ممنوع و انحراف به چپ در راه‌های فرعی و اصلی دو طرفه ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای رانندگان و سرنشینان خودروهای آن‌ها به همراه داشته باشد.

رئیس پلیس راه کرمانشاه، رعایت فاصله طولی مناسب، پرهیز از شتاب و لجبازی و رانندگی در حالت هوشیاری را از دیگر مواردی عنوان کرد که رانندگان در چنین شرایطی باید آن‌ها را رعایت کنند.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد تا از سفرهای غیرضروری پرهیز و در غیر اینصورت حتما از سالم بودن خودروی خود و خصوصا ترمز و لاستیک‌ها مطمئن باشند.

سرهنگ حیدری در پایان از حضور 60 تیم پلیس در جاده‌های استان برای کمک به رانندگان و همچنین برخورد با افراد متخلف خبر داد.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز