خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

ورود سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب به کشور/ افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای بزرگ

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۹۰۱

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی فردا از غرب و جنوب غرب وارد کشور می‌شود و به تدریج استان‌های واقع در شمال غرب را در بر می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی ضرابی با اعلام این خبر افزود: در ساعات آینده و فردا با افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت مواجه می شویم و شاهد بارش های پراکنده در بخش هایی از نیمه شرق کشور و مناطقی از خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی و بخش‌هایی از جنوب شرق کشور خواهیم بود.

وی گفت: از فردا سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب وارد کشور می‌شود و برای روز دوشنبه این سامانه گسترده‌تر می‌شود و تشدید خواهد شد و بیشتر نقاط نیمه غربی، دامنه های زاگرس و جنوب البرز از بارش های این سامانه بهره مند می‌شود و سه‌شنبه این سامانه اغلب نقاط کشور را در بر می‌گیرد.

ضرابی افزود: برای روز چهارشنبه پیش‌بینی می‌کنیم سامانه فقط در نیمه‌شرقی کشور فعال باشد و فعالیت در نیمه‌غربی تضعیف شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: به لحاظ دمایی نیز تا فردا شب روند افزایش دما را خواهیم داشت و تا نیمه این هفته این شرایط مهیاست و در روزهای پایانی هفته شاهد کاهش دما خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز