خبرگزاری کار ایران

پیرموذن:

هیچ تخلفی در اتاق بازرگانی شیراز رخ نداده است

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۵۱۹

عضو هیئت نمایندگان و خزانه‌دار اتاق بازرگانی ایران تاکید کرد که در اتاق شیراز هیچ تخلف و تخطی از قانونی در مباحث مالی رخ نداده است.

حسین پیرموذن امروز پنجشنبه 4 بهمن در نشست‌خبری با خبرنگاران شیراز درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی منتسب به اتاق بازرگانی شیراز اظهار داشت: بنده به‌عنوان امین‌التجار و خزانه‌دار اتاق ایران اعلام می‌کنم که در مباحث مالی هیچ تخلفی در اتاق شیراز رخ نداده است.

وی اضافه کرد: در هیچ‌یک از اتاق‌های بازرگانی کشور کارت بازرگانی جعلی وجود نداشته که ابطال شود. در اتاق اهواز نیز تعدادی کارت عضویت به‌دلیل آن‌که مدارک لازم و قانونی دیر واصل شده بود، معلق شد تا مدارک تحویل شود.

خزانه‌دار اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه در تمام تشکل‌های بخش‌خصوصی مرتبط با اتاق بازرگانی، اعضای هیئت نمایندگان و هیئت رئیسه منتخب، حق دریافت حقوق، مزایا، عیدی، پاداش، حق جلسه و... را ندارند، ادامه داد: اعضای هیئت نمایندگان در عین حال می‌توانند تحت عنوان رئیس، نواب، معاون یا دیگر مباحث و براساس تصمیمی و مصوبه هیئت نمایندگان، در امور مختلف همکاری و کمک داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در کمیته انضباطی بر اساس سند و مدرک سخن گفته می‌شود، تاکید کرد: اگر سندی نشان از تخلف وجود دارد ارائه کنند و ما در کمترین زمان ممکن رسیدگی می‌کنیم.

پیرموذن با بیان اینکه هر سال 2 نوبت گزارش کامل وضعیت مالی اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور به اتاق تهران اعلام می‌شود، گفت: یک مورد هنگام تصویب بودجه و در چنین ایامی و نوبت دوم در زمان تفریق بودجه و حوالی خردادماه است.

 وی با اشاره به اینکه اتاق‌های بازرگانی در نقاط مختلف کشور می‌توانند چارت مصوب هیئت نمایندگان خود را داشته و بر اساس آن عمل کنند، گفت: اتاق‌های بازرگانی کشور معمولا یک‌نفر را از خارج هیئت نمایندگان به‌عنوان دبیر انتخاب کرده و با تعیین حقوق و مزایا، عهده‌دار امور اجرایی و مدیریتی مجموعه می‌کنند، اتاق شیراز هم توصیه شد که یک دبیر را انتخاب کند اگرچه براساس تصمیم هیئت نمایندگان اتاق می‌تواند تغییراتی در چارت ایجاد کند.

عضو هیئت نمایندگان و خزانه‌دار اتاق بازرگانی ایران با اشاره به قرار داشتن در ایام انتخابات هیئت نمایندگان اتاق‌های کشور، لزوم حفظ آرامش برای انجام انتخاباتی خوب را یادآور شد .

وی خاطرنشان کرد: این انتخابات  هر چهار سال یک‌بار در بهمن‌ماه برگزار می‌شود و در هر استان 15 نفر به‌عنوان اعضای هیئت نمایندگان انتخاب خواهند شد که این افراد از میان خود هئیت رئیسه را انتخاب می‌کنند.

پیرموذن با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی شیراز در سطح ایران و حتی بین الملل دارای جایگاه خوبی است، تصریح کرد: طی سه دوره گذشته، اتاق بازرگانی شیراز دارای جایگاه شایسته‌ای بوده است. رسانه‌ها در حفظ و ارتقاء جایگاه اتاق بازرگانی شیراز تاثیرگذاری بسیار زیادی دارند.

 هیئت نمایندگان اتاق‌های کشور، لزوم حفظ آرامش برای انجام انتخاباتی خوب را یادآور شد .

وی خاطرنشان کرد: این انتخابات  هر چهارسال یکبار در بهمن ماه برگزار می‌شود و در هر استان 15 نفر به‌عنوان اعضای هیئت نمایندگان انتخاب خواهند شد که این افراد از میان خود هئیت رئیسه را انتخاب می کنند.

پیرموذن با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی شیراز در سطح ایران و حتی بین‌الملل دارای جایگاه خوبی است، تصریح کرد: طی سه دوره گذشته، اتاق بازرگانی شیراز دارای جایگاه شایسته ای بوده است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران گفت: رسانه‌ها در حفظ و ارتقاء جایگاه اتاق بازرگانی شیراز تاثیرگذاری بسیار زیادی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز