خبرگزاری کار ایران

شب گذشته رخ داد؛

تصادف و انفجار نفتکش در روستایی در یزد

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۰۴۳

شب گذشته بر اثر تصادف و انفجار یک تریلر تانکر گازوییل با بنز باری، موجب انفجار و سوختن کامل دو خودرو و آتش گرفتن دو مغازه و دو منزل مسکونی و یک پراید در روستایی در استان یزد شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "مسعود قانعی" سرپرست پلیس راه استان یزد به پایگاه خبری پلیس گفت: در ساعت 21 و 10 دقیقه شب گذشته (دوم بهمن ماه) خبر واژگونی یک دستگاه تریلی تانکردار "هوو" در روستای "رباط پشت بادام" به ماموران پلیس راه "یزد- طبس" اعلام شد .

وی افزود: ماموران بلافاصله در محل حاضر شدند و مشاهده کردند یکدستگاه تریلی تانکردار به دلیل نقص فنی در سیستم ترمز پس از برخورد با 3 دستگاه خودرو پارک شده در کنار خیابان، تریلی از تانکر جداشده و پس از طی مسافتی و برخورد با یک دستگاه خودرو پراید و دیوار حیاط خانه ای  واژگون شده است.

قانعی افزود: تانکر جداشده از تریلی نیز بر اثر برخوردهای مداوم دچار آتش سوزی شده و این آتش سوزی به چند مغازه  و حیاط یک خانه سرایت کرده است.

سرهنگ قانعی با بیان اینکه  با تلاش ماموران آتشنشانی و گروه های امداد و نجات، آتش پس از مدتی مهار می شود ادامه داد:در این حادثه فقط راننده خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شد که حال عمومی وی رضایت بخش است.

 سرپرست پلیس راه استان یزد در پایان افزود: کارشناسان علت این حادثه را نقص فنی در سیستم ترمز این خودرو اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز